Aviseringar
Rensa alla

"Ingen reklam tack" vart?


Ämnesstartare

Jag är trött på att få en massa reklam jag måste ju tänka på miljön så vart kan man köpa snygga Ingen reklam tack lappar?

Gärna någon rolig och snygg, tänkte göra en egen men kom på att jag inte orkar det


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jo gör en egen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En polare har den bästa

"ingen reklam tack - varje år dör 10000 sälar som en bisarr följd av den inhumana direktreklamen. Hjälp oss att rädda dessa sällsynta fiskar" typ. gjort den själv dock 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hitta bara denna
http://www.designtorget.se/designtorget/se/kop_hos_oss/?ew_0_cat_id=2421&ew_0_p_...

och den var ful plus att jag vill ha ett "tack" annat vore respektlös mot brevis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.animalrescue.se/kks/products.php?cat=00047

Stödjer ett bra ändamål också [y]


   
SvaraCitera
Åtta

Varsågod. [smile]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Stödjer ett bra ändamål också [y]

Jaaaa, perfekt! [bigsmile] Detta får det bli.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Varsågod. [smile]

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

tänkte göra en egen men kom på att jag inte orkar det

Skriv en kul text för hand med spritpenna, simple as that [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

eller denna

Image

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag köpte min från naturskyddsföreningen. En neongrön liten dekal. Inte särskilt snygg men den fyller i alla fall sitt syfte.

Kändes dock lite märkligt att den anlände i ett stort kuvert tillsammans med TVÅ hela A4-ark, det ena med fakturan och det andra med en orderbekräftelse som inte ens täckte halva sidan.

I alla fall. ​Går att beställa här för 15 kronor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nr2

Angelize:

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

?

tvåan. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lägg ner min reklam i grannans brevlåda/brevinkast och ignorera hans/hennes/deras ingen reklam tack skylt[smile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Varsågod.

GRYM!!!
Hahahaha:P

jaja. Det bästa är nog om du gör en egen, men annars kan du alltid kontakta bovärden som kanske har någon? jag fick en när jag flyttade in: "ingen reklam, tack. Men gärna samhällsinformation"


   
SvaraCitera