Aviseringar
Rensa alla

"Jag är inte redo för ett förhållande"


Ämnesstartare

Stackars Jack:

Men detta måste du FRÅGA honom om.

Jag skulle inte våga fråga 🙁 jag själv har ju också sagt tillbaka att jag inte är redo för ett förhållande, men jag inser mer och mer hur bra han är och att mina känslor för honom blir starkare..
Ja det är grymt jobbigt att inte veta också, men tror det är värre att få ett negativt svar..

Ingen av oss vågar riktigt ta upp samtalsämnet igen..

Stackars Jack:

Vi träffades i ungefär 1½ månad till, men givetvis hettade den tiden upp gradvis.

Okej hur mkt dejtade ni totalt då?, men vi har träffats i ca 3 månader, fast iofs inte konstant utan hade ett "uppehåll" på nästan en månad..

Vet om att hans förra förhållande hade ett dåligt avslut, så han kanske är rädd att ge sig in i något..

Men det jobbiga är att man är rädd för hur mkt man vågar visa och hur mycket man vågar känna.. kan man inte bara tyda hans handlingar? 😛 eller är killar så mysiga i allmänhet mot vilken tjej som helst??


   
SvaraCitera

OF 5:

ja att dom inte vill inleda en relation med personen ifråga iaf

så behöver det ju inte vara, att man inte endast vill inleda ett förhållande med den personen [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

så behöver det ju inte vara, att man inte endast vill inleda ett förhållande med den personen

men jag vet inte. hade of5 haft någon bra erfarenhet av andra människor hade det kanske kommit något vettigt förslag.


   
SvaraCitera

Kanske vill han säga precis det han sa? Han är kanske inte redo för ett förhållande än. Kan du inte ens fråga honom så förstår jag att det blir lite svårt, det krävs ju en viss öppenhet och att man pratar med varandra. Om du pratar med honom så kanske han känner sig tryggare med att ha en förhållande med dig.


   
SvaraCitera