Aviseringar
Rensa alla

"lagom" storlek på kuken?


hur har man koll på det??? ingen aning om hur stora eller små penisarna jag haft i mig har varit


   
SvaraCitera

Myksa:

Borde inte mantelarean vara det "bästa" måttet..?

Hm, ja, det kan nog vara bättre.

Annars föreslår South Park en annan lösning:


   
SvaraCitera

Generellt föredrar jag en stor kuk framför en liten eller medel.
Det ser sexigare ut, samtidigt som det också känns mer när man har samlag. Är den väldigt stor så blir den dock jobbig att få in och det kan uppstå onödigt mycket bristningar också. Men jag skulle väl säga att 17-19 är idealstorleken längdmässigt [smile]


   
SvaraCitera

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad tycker du om 13 då? Ej njutbart?

aldrig testat faktiskt, men vet du vad du gör så är de väl inge problem [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

"hej ursäkta har du ett måttband? måste mäta din kuk innan vi knullar så ja vet om d e en bra storlek"

brukar inte jag heller, men det brukar komma upp.. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur har man koll på det??? ingen aning om hur stora eller små penisarna jag haft i mig har varit

har man bara haft sex med killar man varit tsm med ett längre tag så har man oftast det, så är det för mig iaf. De har en tendens att berätta sånt. [smile]


   
SvaraCitera

Faanymu:

De har en tendens att berätta sånt.

inte mina[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

inte mina

haha okej, mina har gjort de 😛


   
SvaraCitera

Faanymu:

De har en tendens att berätta sånt. [smile]

har för mig att en undersökning gjordes där det sattes på prov, killarna fick ange själva sin storlek och sedan utfördes flera undersökningar på dem (en mätning av storlek däribland) och det visade sig att nästan alla angav flera cm större kuk än de egentligen hade 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen aning om hur stor kuk någon jag har haft sex med har haft. Ingen har varit för liten iallafall. Har mer upplevt att en stor kan vara lite problematiskt ibland.


   
SvaraCitera

Är 24 för stort?...........i omkrets då[wink]


   
SvaraCitera

Bara legat med två stycken, mitt ex och min kille nu (vet att ni bryr er o att jag e intressant)

Saken e den att mitt ex, ojojoj så liten den va
Och min kille nu, ojojoj så stor den är

Personligen tycker jag att de inte bara är stört mycket sexigare med en stor o kraftig, som dessutom fyller en helt, snackar vi drygt över 20.

Men saken e den att den lilla kom med en osäker kille och den stora med en självsäker. Så det är inte storleken bara som räknas. Presentera din stock som att den vore en mogambos och den kommer bli det

Tack för mig //Författarinnan


   
SvaraCitera

Herregud 20 cm är nästan lite äckligt för stort. Min är 12 cm typ


   
SvaraCitera

En riktigt stor är ju läckert att se på. Men för stor gör bara ont. Speciellt i rumpan. :p


   
SvaraCitera