Aviseringar
Rensa alla

"Långa" tjejer


Ämnesstartare

Läser trådar om tjejer som är ca 177-182 och mår sååå dåligt över det tydligen och bla bla bla.

Wtf? Lever vi i samma sverige :S själv är jag 178 och 50% av alla tjejer jag ser är längre än mig eller samma längd?

Vet inte vad jag vill ha ut med den här tråden men är bara chockad över tjejer som säger att alla tycker hon e jääättelång eller "freak" när hon är 177-182 typ..

När jag är ute på stan är minst 50% 177+ :S.


   
Citera
Ämnesstartare

Här är alla skitkorta :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe min bästa kompis är 185, hon mår dåligt över det men jag tycker det är sexigt.. grr plus hon ser ut som en top model hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tjejkompisar som gnäller över att de inte kan ha högklackat eftersom dem ser ut som Goliat då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Långa tjejer är snyggare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker långa tjejer är hett [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar ingen roll så länge hon inte är längre än en själv för då känns det som man är ute och går med sin mamma när man var liten lol lol lol [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haiwan:

jag tycker det är sexigt..

Modevärlden håller med dig.


   
SvaraCitera

varför vill man inte vara lång :O benen blir ju mycket snyggare. Mina blir liksom inte så mycket smalare å smalare, ser mer ut som prinskorvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stolt o lång här <--- [crazy]


   
SvaraCitera

Marshmallow:

ser mer ut som prinskorvar.

Det kom ut ett öppet skratt när jag läste det.

Jag är 177 och tycker inte det skulle skada att vara aningen kortare så jag kan ha väldigt högklackat. men men


   
SvaraCitera

exithere:

Jag är 177 och tycker inte det skulle skada att vara aningen kortare så jag kan ha väldigt högklackat. men men

Du kan ha högklackat ändå, de är säkert jättefint!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutoBahnare:

Wtf? Lever vi i samma sverige :S själv är jag 178 och 50% av alla tjejer jag ser är längre än mig eller samma längd?

man mår dåligt av att en tjej är längre än en själv :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi lever i en värld av kineser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

vi lever i en värld av kineser

[bigsmile]


   
SvaraCitera