Aviseringar
Rensa alla

"makeover" , klädstil


Ämnesstartare

Hejsan.
Jag har aldrig haft en snygg klädstil. Jag brukar gå omkring i svarta jeans/shorts och ett fult äckligt vanligt vitt eller svart linne. Jag är så himla trött på det.
De få gångerna jag är och shoppar så har jag alltid inställningen att jag verkligen ska försöka hitta något men jag lyckas aldrig.
Har försökt att kolla runt lite på tjejer och på nätet för att se om jag ser nått som jag tycker är snyggt men det har inte gått så bra.
Snälla kan ni rabbla upp alla ungdoms-klädstilar ni kommer på så jag kan få lite ideér?
har snackat lite med min mamma (a). hon tror jag skulle passa i en lite sportig stil (vet ni någon bra blogg/ bilder till detta som jag kan kika på, eller har stilen ett spec namn?) eller en "hängig" stil, vad det nu kan betyda? Hon beskrev att såna med dreads brukar ha det, jag fattar fortfarande inte vad hon menar.

Detta gör mig jätte osäker 🙁
Har tänkt att ta tag i detta nu på sommarlovet då det finns mycket tid att göra av med [cool]

Skulle verkligen uppskatta hjälp! [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

lysnna inte på din mamma[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag:

sportig stil

du menar som chris penn?[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

du menar som chris penn?

har faktiskt ingen aning vad hon mena [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag:

har faktiskt ingen aning vad hon mena

hon menade chris penn i tracksuit![blush]


   
SvaraCitera

Tycker inte du ska följa någon speciell stil, köp kläder som du själv tycker är fina och som du trivs med och på så sätt skaffa din egen stil!

Det är något bland det värsta som finns att se folk i kläder de inte passar/trivs i, kör ditt race och skit i alla andra! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får alltid supudupermycket inspiration av Gossip Girl-karaktären Blair Waldorf [blush] Finns det någon kändis eller filmkaraktär som du tycker är lite extra snygg? I så fall kan du göra som jag och hämta inspiration hos denne [smile]


   
SvaraCitera

Skulle vara lättare om du talade om vad för stilar/kläder/färger du faktiskt tycker om. Enklare att ge tips då [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hallå! Köp något du gillar på hm bara så är det gjort 😉

Klassisk
Preppy
Indie
Dramatisk / emo /punk
Elegant

Vill du ha kläder som fortfarande är bekväma?
Vill du sticka ut?
Vill du ha mycket färger och detaljer eller skall det vara mera stilrent och minimalistiskt?

Tyvärr viktigast : "Vad är din budget?".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Klassisk
Preppy
Indie
Dramatisk / emo /punk
Elegant

har du hämtat dessa ur the sims


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

har du hämtat dessa ur the sims

Jag vet inte vilken värd du lever i men hallå? Det finns inga särskilda klädstilar i sims? Bara massa enkla hm toppar.

Kram David


   
SvaraCitera