Aviseringar
Rensa alla

"Man söker ung flicka,vilken tycker om äldre man"


Ämnesstartare

"Text: På grund av sin egen genetisk teori,för skapande av geniala barn, man söker ung(under19)blondin,brunett flicka,vilken är vacker,klok(bifoga document),hög,slank,med stora koniska bröst, extra långa slanka ben,smal bäcken,hög rak panna,rakt hår,liten näsa,fulliga läppar, grå-blå ögon,bara oskuld, vilken tycker om äldre magerontofilia. Vilken region som helst."

vad ska man göra när man får denna groft tykna text till sitt e-mail? ni kan tänka er min snoppna min.


   
Citera

Tycker man ska bli arg o besviken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

Jaha ska man hälsa här också?


   
SvaraCitera

Får rösta blankt.


   
SvaraCitera

Fan.


   
SvaraCitera

Ellvira:

vad ska man göra när man får denna groft tykna text till sitt e-mail?

gubben vill ha sex med dig och göra dig gravid om du uppfyller hans grav för då ska barnet tydligen bli ett geni [n]

Fail imo


   
SvaraCitera

Ellvira:

snoppna min.


   
SvaraCitera

Bluff:

snoppna min.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellvira:

vad ska man göra när man får denna groft tykna text till sitt e-mail? ni kan tänka er min snoppna min.

Jag skulle förmodligen svarat så här:
"Hej!
Jag är en man på 49 år, och så fort jag såg din text tänkte jag "vilket sammanträffande!", då jag är ute efter precis samma egenskaper.

Tyvärr har jag nu sökt i 15 år utan att hitta en lämplig kandidat, varför jag nu börjar bli en smula desperat. På senare tid har jag allvarligt börjat fundera på min sexuella läggning, och kommit fram till att jag dras mer och mer åt det homosexuella hållet.

Så, för att avsluta detta korta mejl, skulle jag ödmjukast vilja fråga om du har lust att träffas någon gång? Så får vi se hur saker och ting utvecklar sig. [wink]

MvH

******"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellvira:

bara oskuld

lol ? för det blir säkert mycket finare barn om hon e oskuld innan [tired]


   
SvaraCitera

Ellvira:

er min snoppna min.

Facial?

Ellvira:

vad ska man göra när man får denna groft tykna text till sitt e-mail?

Skratta?


   
SvaraCitera

fulliga läppar


   
SvaraCitera

hahahahahahaha?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera