Aviseringar
Rensa alla

"Måste göra innan Nyår" - Haft såna tankar?


Ämnesstartare

Igår låg jag med en 40 åring t ex, Är det normalt eller? 20 års skillnad men det var mysigt, han var väldigt mysig men jag skulle aldrig bli tillsammans med honom.

Men det hela var ju en "måste göra innan nyår" grej. nån mer som haft nåt sånt?

[love]


   
Citera

Marfus:

Igår låg jag med en 40 åring t ex, Är det normalt eller? 20 års skillnad men det var mysigt, han var väldigt mysig men jag skulle aldrig bli tillsammans med honom.

Hur är potensen på en 40 årig man?


   
SvaraCitera

Har aldrig legat med en kille 🙁


   
SvaraCitera

Jag tror du 'är fejk! precis som alla andra bögar på den här sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Har aldrig legat med en kille 🙁

är det en sak som du vill göra innan nyår?

Jellybeans:

Hur är potensen på en 40 årig man?

Den är bra så det bådar gott när man själv blir 40


   
SvaraCitera

Marfus:

Den är bra så det bådar gott när man själv blir 40

Faktumet att han fick till det med en 20 åring kanske hjälpte lite extra.


   
SvaraCitera

Oj vad intresserad jag är... [zzz]


   
SvaraCitera

Marfus:

är det en sak som du vill göra innan nyår?

Är det där en invit?


   
SvaraCitera

Jag har övervägt att dra nåt nyårslöfte om att jag ska vara ute ur det här landet vid årsskiftet 09-10. Dock kompliceras det en aning utav att jag har flickvän, vilket gör valet att dra härifrån potentiellt skitjobbigt, beroende på hur nu ev. möjligheter att ta sig härifrån kommer.

Hur som helst, så nej, jag har aldrig fått för mig att jag måste knulla nån asgammal inom en viss tidsperiod.


   
SvaraCitera

"You must have sex with a 60 year old woman within 24 hours, or the bomb you have implanted in your esophagus will blow up"

-TICK, TICK TICK (24 klocka tickar)


   
SvaraCitera

Marfus:

Igår låg jag med en 40 åring t ex, Är det normalt eller? 20 års skillnad men det var mysigt, han var väldigt mysig men jag skulle aldrig bli tillsammans med honom.

Men det hela var ju en "måste göra innan nyår" grej. nån mer som haft nåt sånt?

[surprised], jag är sjukt förvånad över ditt mod. antar att du raggar dom på QX. skulle vara sjukt rädd över att träffa nån farlig person. dessutom tänk om denna andra inte gillar en när man ses eller att man själv inte gillar :S. finns så mkt som kan gå snett känns det som så det knappt blir värt. men du verkar vara glad ändå 🙂


   
SvaraCitera

sn1per:

ditt mod.

Mod? Han är ju lösaktig som fan, skiter i vad han får i röven.[confused]


   
SvaraCitera

Nej, inga nyårslöften här inte. [no-no]


   
SvaraCitera

emery:

Mod? Han är ju lösaktig som fan, skiter i vad han får i röven.

även om han är lösaktig så finns ju fortfarande de risker som jag tog upp [no-no]


   
SvaraCitera