Aviseringar
Rensa alla

"Meningen med livet"


ohjens

Livet och dess mening är det som pågår medan du funderar över vad meningen med livet är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

eftersom vi finns så finns det ju också en mening med allt. annars skulle vi inte finnas

mhh... men jag kan inte komma på någon mening iaf..


   
SvaraCitera

Finns ingen universell mening med livet så som jag ser det, vill man ha någon mening med det så får man filosofera fram något själv.


   
SvaraCitera

Sexa alla brudar. Kan väl inte bli tydligare än så[confused]


   
SvaraCitera

vetinte1999:

mhh... men jag kan inte komma på någon mening iaf..

att utvecklas. att älska. att leva. att njuta. att bara finnas och göra det mesta utav livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

att utvecklas. att älska. att leva. att njuta. att bara finnas och göra det mesta utav livet

livet är tråkigt


   
SvaraCitera

vetinte1999:

livet är tråkigt

du är bara 12, ta det lugnt livet kommer kanske att bli marginellt bättre för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

du är bara 12, ta det lugnt livet kommer kanske att bli marginellt bättre för dig

verkar inte så nu iaf när det bara blir värre och värre ..


   
SvaraCitera

vetinte1999:

livet är tråkigt

kan det vara ibland men inte alltid. gör det bästa av det


   
SvaraCitera

för mig är meningen obetydlig...


   
SvaraCitera

Jag sätter ett värde på mitt liv, jag ger det ingen mening.

Jag värderar mina relationer, mina visioner, min familj och alla andras relationer, andras visioner och deras familjer.


   
SvaraCitera

vetinte1999:

verkar inte så nu iaf när det bara blir värre och värre .

Jag kan inte lova att högstadiet blir särskilt mycket bättre heller, jag var mer av ett svin i h-stadiet än innan men sen blev det bättre, det går så klart att ha en bra högstadietid också men det är en högoddsare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meningen med att man lever är för att föra generationen vidare så att våra generationer blir starkare och starkare! [smile][smile][smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag kan inte lova att högstadiet blir särskilt mycket bättre heller, jag var mer av ett svin i h-stadiet än innan men sen blev det bättre, det går så klart att ha en bra högstadietid också men det är en högoddsare.

alla säger att högstadiet är dåligt, men jag får väll bara börja tänka lite bättre så jag inte sitter inne på mitt rum hela dagarna .


   
SvaraCitera

vetinte1999:

alla säger att högstadiet är dåligt, men jag får väll bara börja tänka lite bättre så jag inte sitter inne på mitt rum hela dagarna .

Mm men sälj in ut din heder bara för att få komma ut och respekteras av dom du ser som "coola" bara, var inte ett arsel mot andra osv, då är det bättre att sitta på kammaren nästan.


   
SvaraCitera