Aviseringar
Rensa alla

"Mens kostar skjortan"


Ämnesstartare

Gentlemen:

Du måste vara helt jävla dum i huvudet eftersom du uppenbarligen inte förstår dig på choklad och dess inverkan.

Har vi en feminist i görningen?! [badgrin]

stereo total:

Men lol.

Varför lolar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Mmh om ni VÄLJER att inte ha skägg osv osv. Lite svårt att välja att inte ha mens och att skippa och köpa mensskydd.

Maten kostar fortfarande mer för killar. Dessutom kan ni som redan nämnts köpa menskopp för 30 kr - räcker i 10 år. ni kan VÄLJA att ha en sån istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Maten kostar fortfarande mer för killar. Dessutom kan ni som redan nämnts köpa menskopp för 30 kr - räcker i 10 år. ni kan VÄLJA att ha en sån istället.

Okej orkar inte diskutera, men ah får väl börja köra upp en plastsak i fittan vid mens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Tycker att alla män borde trösta sina kvinnor med choklad som plåster på såren pga denna hemska utgift, samt plågsamma vecka i månaden.

Tycker dock att detta är överdrivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Okej orkar inte diskutera, men ah får väl börja köra upp en plastsak i fittan vid mens.

kuk, plastsak, tampong, dildo - fan, spelar roll... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

kuk, plastsak, tampong, dildo - fan, spelar roll...

haha iofs [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Tycker att alla män borde trösta sina kvinnor med choklad som plåster på såren pga denna hemska utgift, samt plågsamma vecka i månaden.

JA. Köp oss choklad, annars...
...Annars får vi PMS-bryt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

dessutom har libresse kampanjer med snygga etuin nu :S

Det löser alla probs. [bigsmile]

OnT:
Visst att man i en relation ska vara snäll och trösta sin partner om denna mår dåligt, men bara för att jag råkar ha mens måste inte snubben rusa iväg och köpa choklad. Har man inte megablödningar eller mycket mensvärk ser jag ingen större anledning att klaga på mensen. Det är tråkigt och jobbigt att ha, men vi har inget val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

kostar 30 kronor

ADRENALIN:

Dessutom kan ni som redan nämnts köpa menskopp för 30 kr - räcker i 10 år

Men nej, en menskopp kostar inte 30 kr? [tard]
De kotar ju typ 300 kr (finns säkert att få billigare, men för 30 kr? [no-no] Låter skumt [no-no] )

http://www.menskopp.se/shop/?pge_id=1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Ingen gf, men om jag hade haft så nej (Du röstade på detta alternativ)

Njae, med tanke på hur jävla jobbiga mensmonster är tycker jag snarare att det är vi killar som förtjänar choklad.


   
SvaraCitera
Åtta

Nintendo:

Men nej, en menskopp kostar inte 30 kr? [tard]

Jag goolade och det första priset jag såg var 29.50. Såg dock inte att det var på en sajt för svensktalande i finland. Så priset var i euro, vilket då blir ungefär 300 spänn.

Hur som helst så blir det endast 1200 spänn under 40 år, vilket då är 48800 spänn, eller 610kg lösgodis, billigare än alternativet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Har vi en feminist i görningen?! [badgrin]

Jag gillar bara inte att man talar illa om choklad.

Underlig:

Mmh om ni VÄLJER att inte ha skägg osv osv.

Och du VÄLJER att inte stoppa upp en plastkopp i fittan


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

Varför lolar du?

För att det var loligt sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

är väl inte så jävla mycket?

Är en ganska dyr kostnad för lilla mig[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Kvinnoknapp (Du röstade på detta alternativ)

Ja, det hjälper ju. Choklad, så man blir fetare och får sämre självförtroende. Ni män suger.


   
SvaraCitera