Aviseringar
Rensa alla

"Mirc"


Ämnesstartare

Tjenare satt på en mirc server innan är inte så duktig på det .. plötsligt blev jag kickat och när jag startade om hela programmet så kommer det upp "You need a registered nick to join that channel" någon som vet commands för att kunna rega? 😛


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaah fast man ska kunna registera sig inne på mirc typ så får man något mailat utav dom 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helpmeoutdudes:

Aaah fast man ska kunna registera sig inne på mirc typ så får man något mailat utav dom 😛

Ja men det står ju där hur man gör. Men eftersom att du verkar ha väldiga problem så ska jag kopiera texten.

Creates a new user account in the bot. Your current nickname will be used for the name of the account, and may only contain letters, numbers, and hyphens (-).

Usage: /msg Q HELLO user@host.com user@host.com

You need to specify your email address TWICE (to prevent typing mistakes). A link where you can obtain your password will then be sent to the email address specified. You must read and reenter a code before you will be given your password. You can then AUTH to Q.

Q accounts expire if you do not use them. This takes ~80 days of inactivity (no AUTH'ing) to happen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Taaack så mkt :), ska prova nu ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aff har du msn eller något det funkar ju inte?


   
SvaraCitera