Aviseringar
Rensa alla

"Morgonavsugning"


Aldrig gjort detta. [blush]
Lycka till! Lär bli uppskattat!


   
SvaraCitera

Mitt ex var skitsur på mig en morgon och jag hade ingen aning varför. Då hade hon sugit av mig utan att jag vaknade, jag sov så gott så.[smile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Greppa hans penis och vägra släppa till han somnar. Då kan han inte ta på sig något.

[love]


   
SvaraCitera

sötnos:

Aldrig gjort detta. [blush]
Lycka till! Lär bli uppskattat!

Nej inte jag heller, men ska bli spännande, och upphetsande med hoppas jag 😀 Tack!

davvelito:

Mitt ex var skitsur på mig en morgon och jag hade ingen aning varför. Då hade hon sugit av mig utan att jag vaknade, jag sov så gott så.[smile]

hahahha naaw jag kan förstå henne lite faktiskt 😛 men det är bra det du säger, det visar på att vissa kanske inte vaknar så lätt xD


   
SvaraCitera

hon91:

hahahha naaw jag kan förstå henne lite faktiskt 😛 men det är bra det du säger, det visar på att vissa kanske inte vaknar så lätt xD

Haha de gör jag inte.[smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Tycker att någon (tänker givetvis inte nämna någon vid namn) bör se denna tråd och bli inspirerad.


   
SvaraCitera

Capture:

Dold text: LÄS!!!


   
SvaraCitera

Åtta:

Tycker att någon (tänker givetvis inte nämna någon vid namn) bör se denna tråd och bli inspirerad.

haha eller hur ! det är grymt hett bara att tänka på tkr jag (A) Får hoppas att denna anonyma människa bli inspirerad eller får ett infall och gör det rent automatiskt 😉


   
SvaraCitera

hon91:

Någon som har gjort detta, lyckats/inte lyckats?
Tips tas gärna emot, hade varit kul om det var så att han inte vaknade förrän jag väl höll på haha 😛

öva på mig om du vill, inte fått ett bj på två månader, hittar bara snåla tjejer haha


   
SvaraCitera

Hade själv dött om någon var nere och pysslade med mitt underliv när jag sov.


   
SvaraCitera

The Saviour:

öva på mig om du vill, inte fått ett bj på två månader, hittar bara snåla tjejer haha

haha naaw livet är hårt ^^ Men du hittar någon snart ska du se. Jag håller mig till honom [blush]


   
SvaraCitera

Idoufe:

Hade själv dött om någon var nere och pysslade med mitt underliv när jag sov.

På ett negativt sätt?^^


   
SvaraCitera

hon91:

haha naaw livet är hårt ^^ Men du hittar någon snart ska du se. Jag håller mig till honom [blush]

nääääää jag är gammal och dömd att vara ensam livet ut

hehe det gör du rätt i


   
SvaraCitera

hon91:

På ett negativt sätt?^^

Ja.


   
SvaraCitera

Idoufe:

Ja

Aah det kan inte passa alla 🙂


   
SvaraCitera