Aviseringar
Rensa alla

"muspruttar"


Ämnesstartare

Hur fan undviker man dessa? Så otroligt pinsamt, hatar det.. några speciella ställningar som undviker detta? Någon som vet? Ytterst tacksam för svar..


   
Citera
Ämnesstartare

Hahaha, skönt att man slipper det[bigsmile]


   
SvaraCitera

äängel:

Hur fan undviker man dessa?

Bara folk som är riktigt slappa får det!

eller

Så är det helt normalt och och går inte att undvika, det kan komma in lite luft när man knullar, get over it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bara lite luft, helt naturligt. Reagerar någon på det så va fan, surt för dem!

Knulla vidare och va glad att du har kuk i dig, säg till din partner att denne ska va glad för att han får sticka in den i dig alls. 😉
Hahaha, hai!


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch! jag som kille bryr mig inte alls om att tjejen muspruttar. kittlas lite sådär härligt om de pruttar till på rätt ställe 😉


   
SvaraCitera

vfn ere some pinsamt? kan folk ba inte växa upp
asså snälla.. Det är ba vanligt fking syre som åker in & ut ffs. Äckliare om det skulle va ngt annat från ngt annat hål lix.
[mad][tired]


   
SvaraCitera

Aldrig vart med en tjej som haft detta fenomen. Skulle nog inte direkt bry mig dock 🙂 Som sagt, värre om det är en riktig fjärt från rven som brjar lukta...

tjejer, ni oroar er för mkt.


   
SvaraCitera

knip


   
SvaraCitera

JAHA HON MENADE UNDER SAMLAG [chocked][ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt oss nu göra en sammanfattning!

Av att döma av de killar som har svara här, så är alltså "Muspruttar" både ....sköna.. och roliga![blush]

Och tjejen tycker att det är pinsamt!

Jaja, killarna verkar gilla de i alla fall, var glad att den inte kommer ifrån andra hållet![crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

JAHA HON MENADE UNDER SAMLAG [chocked][ops]

NÄhä? är du säker, jag trodde att tjejer gick omkring på stan och la muspruttar precis som man lägger av en fjärt!

(det är klart de är under samlag, hur annars skulle detta, lite halv-roliga fenomenet uppstå?)


   
SvaraCitera

AdamVikingen:

NÄhä? är du säker, jag trodde att tjejer gick omkring på stan och la muspruttar precis som man lägger av en fjärt!

AdamVikingen:

hur annars

om man sitter konstigt....

ni vet vad jag menar tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska du inte börja klaga på att du
blir lite svettig/varm också?


   
SvaraCitera

knuttetiin:

ni vet vad jag menar tjejer

Sitter hur? berätta


   
SvaraCitera