Aviseringar
Rensa alla

"muspruttar"


enkaka:

Sitter hur? berätta

Amen kom igen. sätt en tjej upp och ner så händer saker... vill inte gå in på detalj ... du får väl göra könsoperation?[chocked]


   
SvaraCitera

uhuuuuuu:

ska du inte börja klaga på att du
blir lite svettig/varm också?

Hahahaha!c [y]


   
SvaraCitera

knuttetiin:

sätt en tjej upp och ner så händer saker.

Upp och ned? xD


   
SvaraCitera

enkaka:

Upp och ned? xD

[censur]ra?


   
SvaraCitera

knuttetiin:

ra?

?


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kladd och slem och sperma och safter och nakenhet, är inte det också pinsamt i så fall? kom igen. det värsta med muspruttar är väl ändå sjävla BENÄMNINGEN. musprutt. fulaste ordet i världen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med! finns inget pinsamt me de, namnet är nog de värsta bara. tja vaginal tryckutjämning låter inte särskilt bra heller men klart bättre ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol klart det är naturligt, det gör det inte mindre roligt. Har lol'at flera gånger åt det, men det är bara bra imo, kan man inte skratta åt fjantiga saker i ett förhållande så är det inte värt det. De flesta gånger är jag dock för kåt för att bry mig, men morgon sex som ALLA verkar älska förutom jag då är jag ganska mottaglig mot kiss och bajs humor.

Värsta var dock den gången jag inte alls var särskilt sugen på och ligga men gjorde det endå, var vi i missionären hon var lite upp emot väggen och var helt seriös i ansiktet(feeling good) så börja det spamma muspruttar och jag kunde inte hålla mig för skratt(var inte alls inne i sexet). Då körde hon hundvalps ögon och jag skämdes [sad]


   
SvaraCitera

knuttetiin:

ni vet vad jag menar tjejer

ne


   
SvaraCitera

MUTTpruttar heter det ju [bigsmile] mycket roligare!


   
SvaraCitera

isola:

ne

men ni måste ju inte veta. vissa vet, vissa inte. men killar vet inte. inte hur det är i a f


   
SvaraCitera

Äsch, sånt som händer. För min egen del är bakifrån ett big no-no om jag vill undvika muspruttar, men jag bryr mig inte nämnvärt. Man kan skratta lite åt det men antagligen är man ju mitt uppe i sex och glömmer bort det snart igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller me. bakifrån brukar va ett problem men som ja sagt tidigare. det blir vad man gör de till. sen om prutten träffar rätt så kittlas de till härligt på kuken så de e lungt 😀


   
SvaraCitera

skulle tycka det var roligt om det hände mig


   
SvaraCitera