Aviseringar
Rensa alla

"Normala" tjejer som vill bli "dominerade" - Hur vanligt är det?


Ämnesstartare

Jag är själv en överklasskille med konservativ uppfostran med en akademisk samt militär bakgrund.

Då jag är väldigt socialt kompetent, har ett högt intellekt och ser bra ut så har jag aldrig haft direkt svårt att träffa tjejer. Vad jag dock märkt är att det är extremt få tjejer som verkar dela min "fetish"; vilket är att dominera kvinnor. Jag ogillar det växande kvinnobeteendet á la "vi kan minsann lika bra som ni killar", vilket har resulterat i maskulinare kvinnor med en "tuffare" attityd.

Ta det inte fel, men på ett rent sexuellt plan så föredrar jag kvinnor som helt enkelt är extremt "konservativt kvinnliga". Med andra ord, jag tycker om att dominera kvinnor bakom stängda dörrar. Ge order, tvinga och bruka "lätt" våld, dock utan slag. Givetvis skall kvinnan även vara med på denna "charad", och "nej!" är då naturligtvis bara del av leken som gör det roligare.

Som jag nämnt så har jag genom mina äventyr hittat extremt få tjejer som ser bra ut och är normala rent psykiskt och socialt i övrigt som gillar detta, dock kanske det är dolt hos många? Min frågeställning är hur ni tjejer ser på denna sorts sex, med en stark dominerande man, men även med en auktoritär roll som gränsar till pennalism?

Gillar ni detta? Är det många killar som delar min fetish? Är det vanligt bland folk ni känner?


   
Citera

Kan tänka mig att man får sådana här idéer efter att ha blivit uppfostrad "fint"

Annars, ska man höra av sig till dig nästa gång man vill bli knullad sönder och samman? Eller vad är grejen?


   
SvaraCitera

Vem fan bryr sig om vad tjejen vill?[confused]


   
SvaraCitera

Tjejer har ingen vilja, tjejer är programmerade att diska, städa, laga mat å göra barn.


   
SvaraCitera

Nejfy


   
SvaraCitera

Dominans är roligt, najs, skönt, men inte bäst - enligt mig.


   
SvaraCitera

Öh, lol. Har du kollat på DS? Där finns gott om ug:s osv.

Also: En fetisch är inget man berättar om för första bästa kvinna(eller man) man dragit hem från krogen, för även om hon(han) gillar att bli dominerad (det är många kvinnor och män som tänder på det) så litar hon(han) inte på dig och kan alltså inte tillåta dig att dominera henne(honom). Införandet av fetischism i sexlivet är något du får forska om i ett längre förhållande då tilliten är stark. BDSM byggs på tillit. Det handlar inte om att ha safe words, det handlar om att alla inblandade lita på att sagda safe word följs av alla inblandade. Att kunna lita på att Stopp alltid väger tyngst, eftersom det är mycket mer utsatt att vara UG än att vara DOM.

Dagens jämställdhetsaktivism har inte framtvingat att kvinnor ogillar att bli dominerade, det har har bara separerat dem som inte gillar det från dem som gillar det, dvs gett fler kvinnor mod att säga vad de tycker om saker, att komma ut med vad de gillar, vilket ger awesome sexliv för alla inblandade.[y]

För det är väl roligare att ha en tjej som gillar att bli dominerad lika mycket som du gillar att dominera, än en som blir snustorr om du kallar henne din hora och säger åt henne att lyda?


   
SvaraCitera

Frank Lee Spoken:

Jag ogillar det växande kvinnobeteendet á la "vi kan minsann lika bra som ni killar"

Fast någon med denna syn på kvinnor skulle jag ALDRIG vela vara underlägsen mot. Skrämmande.


   
SvaraCitera

you had me at "hello"[wink]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

t någon med denna syn på kvinnor skulle jag ALDRIG vela vara underlägsen mot. Skrämmande

Vilket är varför jag tycker alla killar ska uppfostras sexuellt av en erfaren och förstående Dominatrix.[wink]


   
SvaraCitera

Nej glömde. Jag är inte "normal".

Hejdo

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Gillar inte att vara undergiven liten flicka och få stryk heller, så vi kanske bara ska glömma allt för att slippa missförstånd. Ok?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Kan tänka mig att man får sådana här idéer efter att ha blivit uppfostrad "fint"

Annars, ska man höra av sig till dig nästa gång man vill bli knullad sönder och samman? Eller vad är grejen?

Ja, min uppfostran lär nog ha lagt grund till mycket av det hela. Prioriterar också min karriär mycket högt och har nog flera psykopataktiga drag (fungerade bra i Försvarsmakten). Jag undrar mest det som står i mina frågeställningar ovan. Har haft ett antal förhållande genom åren, där har jag dock fått hålla igen eftersom de tjejerna förmodligen ej skulle trivas med det. Sen är det klart att jag kombinerar det hela med att vara snäll och trevlig när det passar sig.

Men bara enkla grejer som att beordra tjejen att släcka lampan eller hämta mig ett glas vatten ger mig viss tillfredsställelse. Det är ännu roligare ifall hon vägrar och jag måste tvinga henne med handkraft, även fast det egentligen tar mer energi än vad det hade tagit för mig att själv hämta vattnet t.ex. Med andra ord vill jag inte att hon ska vara totalt undergiven, utan ibland göra lite sporadiskt motstånd så att jag måste "tvinga" henne.

Luna Lovegood:

Fast någon med denna syn på kvinnor skulle jag ALDRIG vela vara underlägsen mot. Skrämmande.

Det blev nog en liten missuppfattning i mitt föregående inlägg. Jag har inget emot de framsteg kvinnor gjort i det "normala" livet, dvs. ute rent socialt eller karriärsmässigt. Min fetish är begränsad till en/flera partner, när vi båda är med på det och under rätt omständigheter.

Webbitch:

Öh, lol. Har du kollat på DS? Där finns gott om ug:s osv.

Har ingen aning om vad det är, utveckla gärna, mina erfarenheter/kunskaper när det gäller ämnet ovan är begränsade till vad jag själv upplevt/tänker. Sedan som jag sagt tidigare så vill jag inte att kvinnan skall vara helt underlägsen, utan gärna göra sporadiskt motstånd. Hela grejen är även att hon skall gärna vara av hög status utåt sett, och av sin omgivning vara en beaktad och respekterad person, en person som man minst av allt kan vänta sig något sådant av där hemma.


   
SvaraCitera

Frank Lee Spoken:

Har ingen aning om vad det är, utveckla gärna, mina erfarenheter/kunskaper när det gäller ämnet ovan är begränsade till vad jag själv upplevt/tänker

Det du beskriver liknar Rape-play. Sålänge det görs på ett säkert sätt och du kan stoppa vad du tänker göra på en sekund om hon yttrar säkerhetsordet(lol svenska).

DS= Darkside, en community för folk med fetischer, en läggning mot trans eller what ever. Finns allt möjligt där, sjukt gulliga är de också.


   
SvaraCitera

Frank Lee Spoken:

Prioriterar också min karriär mycket högt och har nog flera psykopataktiga drag (fungerade bra i Försvarsmakten)

Det tvivlar jag starkt på om du inte låg inne innan värdegrunden kom, men okej. Om du säger så.

Frank Lee Spoken:

Med andra ord vill jag inte att hon ska vara totalt undergiven, utan ibland göra lite sporadiskt motstånd så att jag måste "tvinga" henne.

Du vill alltså vara överlägsen, den som bestämmer? Du vill ha makt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Det tvivlar jag starkt på om du inte låg inne innan värdegrunden kom, men okej. Om du säger så.

Rekryteringsmyndighetens psykologer är ett skämt. Jag säger som en gammal sergeant brukade säga "Hos psykologen säger man fan vad de vill höra, verkligheten är en helt annan!". Och ja, jag jobbade under den sk. "värdegrundsperioden", ett skämt, som mycket annat från hkv. Kan säga att väldigt lite av det förstnämnda följdes på mitt förband, de flesta ljög på utvärderingar etc. för att verka så "pk" som möjligt.

Zeppelin:

Du vill alltså vara överlägsen, den som bestämmer? Du vill ha makt?

Japp, det mesta i mitt liv just nu går nog i grund och botten ut på det.


   
SvaraCitera