Aviseringar
Rensa alla

"Normala" tjejer som vill bli "dominerade" - Hur vanligt är det?


Jag håller med dig till 100 :%


   
SvaraCitera

är ej ngn för dig

brukar brotta ner mina män för att visa vem d är som bestämmer

blandar dock ej sex och våld, d är 2 skilda världar[no-no]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ChickiBull:

tjejer är programmerade

läste: "programmerare"[blush][blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

läste: "programmerare"[blush][blush]

Hehe de är dem inte, 14 tjejer på 150 elever på datacivillinjen på linköping uni [no-no][no-no]

[blush]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Hehe de är dem inte, 14 tjejer på 150 elever på datacivillinjen på linköping uni

[wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[wink]

[wink]


   
SvaraCitera

Anledningen att du har svårt att hitta dem kan ha att göra med att du framstår som ett självgott as.


   
SvaraCitera

*är


   
SvaraCitera

Är du på riktigt?


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Kan tänka mig att man får sådana här idéer efter att ha blivit uppfostrad "fint"

precis vad jag tänkte! 🙂

Frank Lee Spoken:

Sen är det klart att jag kombinerar det hela med att vara snäll och trevlig när det passar sig.

När det passar Dej..

Frank Lee Spoken:

Men bara enkla grejer som att beordra tjejen att släcka lampan eller hämta mig ett glas vatten ger mig viss tillfredsställelse.

Hm men du vill att hon ska ett bra jobb och vara respektabel oxå, kanske svår kombo(?)
Ta någon med dåligt självförtoende i en utsatt position som uppskattar att få bo i ditt hus och du kan sörja ekonomiskt kanske. Hon kan ta dina pengar, du kan ta henne.


   
SvaraCitera
zIGGE

Frank Lee Spoken:

Då jag är väldigt socialt kompetent,

Inbillning.


   
SvaraCitera

... vafahn?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

douche, en ny tid tar sin plats


   
SvaraCitera

Nej, ingen tjej vill ha en självgod knöl som du.


   
SvaraCitera

Vad är "konservativt kvinnlig"? Tittat för mycket på filmer som utspelar sig på 1700-1800-talet då kvinnor fnittrar när männen lyfter på kjoltyget?

Men angående din frågeställning. Jag har personligen inte haft svårt att hitta tjejer som tycker om sexuell dominans. Det flödar ju av de! Det gäller bara att få de att våga uttrycka det, om man nu vill. Jag har börjat bli trött på det....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Anledningen att du har svårt att hitta dem kan ha att göra med att du framstår som ett självgott as.

Haha,ödmjukhet kanske inte är min starkaste sida. Men tro det eller ej, så är jag en väldigt trevlig person irl. Att jag beskrivit mig själv här, på ett sätt som för många kan verka något pretentiöst, är för att verkligen ge den bild av hur mitt liv ser ut.

framtidstron lever:

Är du på riktigt?

Ja.

Herbert:

Hm men du vill att hon ska ett bra jobb och vara respektabel oxå, kanske svår kombo(?)
Ta någon med dåligt självförtoende i en utsatt position som uppskattar att få bo i ditt hus och du kan sörja ekonomiskt kanske. Hon kan ta dina pengar, du kan ta henne.

Ja, jag vill ha någon som är "lika" bra som jag, men som dock kan anamma en något lekfull underlägsen roll "hemma" ibland.

zIGGE:

Inbillning.

Nej.

Pendulum:

Nej, ingen tjej vill ha en självgod knöl som du.

Jag är inte självgod, utifrån det jag skrivit här så kan jag förstås lätt uppfattas som det. Dock är det ju inte så att jag irl springer omkring och skryter. Som jag skrev tidigare, så är jag faktiskt ganska trevlig. Sen har jag flickvän, så minst en finns det ;)!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Marmoth:

Men angående din frågeställning. Jag har personligen inte haft svårt att hitta tjejer som tycker om sexuell dominans. Det flödar ju av de!

Det handlar inte bara om sexuell dominans, jag har inte heller haft några problem att hitta kvinnor som gillar att mannen "styr" i sovrummet, de är ju t.o.m en majoritet som du säger. Utan det är även lite småsaker runt omkring som bygger upp det hela, och just att hitta denna kombinationen tillsammans med de andra kriterierna har jag upplevt som mycket svårt.


   
SvaraCitera

Frank Lee Spoken:

Utan det är även lite småsaker runt omkring som bygger upp det hela, och just att hitta denna kombinationen tillsammans med de andra kriterierna har jag upplevt som mycket svårt.

Jag förstår inte riktigt vad du är ute efter. Du vill ha en kvinna som lyder dig helt och hållet? En kvinna som ska vara beroende av dig och din ställning i "överklassen"?

Du kanske vill att kvinnan ska stå i köket, diska, städa etc och utföra typiska "kvinnliga" sysslor?

Utveckla.


   
SvaraCitera