Aviseringar
Rensa alla

"Nu är det fredagsmys"


Ämnesstartare

Någon mer än jag som hatar den där jääävla reklamen? [mad] Kollar inte på TV, men hör den hela tiden eftersom TV:n på undervåningen alltid är på, blir irriterad.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Klarar inte av deras hemska sång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, har nog aldrig hört, är den bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte ens va du pratar om å är glad över de [y] kollar nästan aldrig på tv nu förtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Någon mer än jag som hatar den där jääävla reklamen? [mad] Kollar inte på TV, men hör den hela tiden eftersom TV:n på undervåningen alltid är på, blir irriterad.

Gör som mig cranka upp volymen på stereon och kör igång Welcome To The Jungle så hörs inte familjen![y]


   
SvaraCitera

Ja, den är hemsk! Och så fort den är på TV börjar min mamma "sjunga" med! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Klarar inte av deras hemska sång

Nä - håller med!

Ending Jon:

Nä, har nog aldrig hört, är den bra?

Säääämst & fulast, tur för dig att du aldrig har hört den [bigcheers]

fistforfight:

Gör som mig cranka upp volymen på stereon och kör igång Welcome To The Jungle så hörs inte familjen!

Kör hardcore-punk ist, funkar lika bra [wink]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Run Riot:

så fort den är på TV börjar min mamma "sjunga" med!

HAHAHAHAHA omg oh no [surprised] Jag fick den på hjärnan och sjöng den hela tiden förut, det var jobbigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Kör hardcore-punk ist, funkar lika bra [wink]

Ja eller lite Megadeth huvudsaken är att det filtrerar bort tvljud och gnäll från psykfallen man bor med..


   
SvaraCitera

Melinka:

HAHAHAHAHA omg oh no [surprised] Jag fick den på hjärnan och sjöng den hela tiden förut, det var jobbigt!

Sånt är sjukt irriterande jag vet. Jag minns för ett gäng år sen när den där knäckebrödsreklamen var på hela tiden, och jag och några kompisar gick runt och sjöng den hela tiden. Horrible!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommentarer från youtube:

"fredasmys den här reklamen är såå skön den bästareklamen sen coca cola reklamen för 3 år sen"

"emo är bäst 😀 hoppas inte föräldrarna stör lr något sånt :S"

"den fastnaar på hjärnan (a) mm precis bbijanca du har helt rätt ! sjöng den på bussen ganska högt förut... de verkade som om jag inte va ensamt fan för den sången.. de va en gammal gubbe som börja sjunga .. en fullis 😉
ha de goooott <3 "

"Bästa reklamen genom tiderna! 😀 Specielt 0:14 ;D xD"

Jag vill mörda alla som kommenterar på youtube.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Säääämst & fulast, tur för dig att du aldrig har hört den [bigcheers]

Är det den? [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

I så fall, nu har jag hört den ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Jag minns för ett gäng år sen när den där knäckebrödsreklamen var på hela tiden

Vänta, vilken är det? [surprised] Vad sjunger dom?
Jag fick också den där fula reklamen där dom sjöng "musli, timjan, dadlar, dill"-något [bigcheers]

Mawns:

"emo är bäst 😀 hoppas inte föräldrarna stör lr något sånt :S"

HAHAHAHAHAHA VAD FAN! [bigcheers] Fan vilka fula/korkade kommentarer

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ending Jon:

Är det den?

Jaa, usch! Vad har du att säga om den? [bigcheers]


   
SvaraCitera

Melinka:

Vänta, vilken är det? [surprised] Vad sjunger dom?
Jag fick också den där fula reklamen där dom sjöng "musli, timjan, dadlar, dill"-något [bigcheers]

Nej vafan inte den hemska! Var du tvungen att påminna mig? [mad]
Jag menade den som gick "My soft bread days are over, I've had enough. So switch bread it's time to switch bread" [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Jaa, usch! Vad har du att säga om den? [bigcheers]

Den var mysig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Nej vafan inte den hemska! Var du tvungen att påminna mig?

HAHAHAHA förlåt [wink]

Run Riot:

"My soft bread days are over, I've had enough. So switch bread it's time to switch bread"

Åh nej den där fula [surprised] Nu började jag tänka på "älska mer"-reklamen, HATAR DEN [mad]


   
SvaraCitera