Aviseringar
Rensa alla

"Och det sitter i generrna, eller hur?"


Ämnesstartare

Jag tycker det känns en aning irriterande, på gränsen till oroväckande faktiskt att så många, i synnerhet vänsteranhängare använder sig av det argumentet så fort man kritiserar någon folkgrupp som faller innanför ramen av utsatta. När det egentligen inte är många av oss nationella som resonerar på detta viset.

Frågan är nu främst riktad mot er vänsteranhängare, men även andra som känner sig berörda av det jag talar om.

Tror ni ens själv på vad ni säger, eller gör ni det endast i syfte att plocka enkla poäng? Svara ärligt nu!


   
Citera
Ämnesstartare

tror att allt handlar om inkompetens hos föräldrar och andra delaktiga i dresseringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det borde ju vara uppenbart att folk är oftast rasmedvetna. Vi lever inte i ett samhälle moget nog för att ta steget till att bilda en s.k "mångkultur". Och i vilket fall som helst så är det ju ett beslut som ska beslutas frivilligt och demokratiskt av det svenska folket.


   
SvaraCitera

"jag tror mer på miljö än gener"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

negrer är väl negrer i generna?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

som om eran argument är bättre? ''IZLAM TAR ÖVER VÄRLDEN HERREGUD[cry]'' ''MUHAMMEDKRAMARE'' ''MONA MUSLIM'' ''VÄNSTEREXTREMIST''

Nu förväntar jag mig inte att du ska börja föra logiskt resonemang, för det har du hittills inte kunnat under hela tiden jag varit här, du är UM's lågvattenmärke helt enkelt. Men kan du för omväxlings skull svara på frågan också, istället för att likt en hormonstinn babbe våldta ditt tagentbord och generalisera fritt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

coolt

okej internetmartyren, du kanske borde veta att det är det jag vill nå genom att trolla i dina trådar, är att provocera.

you feed the trollz liksom ännu mer när du tar illa upp o grinar för djeydjey o crypto. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

vilka DOM?? Islamisterna eller? då är det fel på dem och inte muslimerna som lever sina liv som vilka randoms som helst

Det är ju dock inte bara islamisterna som kräver att det svenska samhället anpassas efter islam och anmäler till DO så fort de blir nekade någonting som kan skynda på denna anpassning.

För övrigt tycker jag det är väldigt lustigt att PK-media målar upp en skräckbild av att SD har kommit in i riksdagen och att Svenskarnas Parti fick ett mandat i Grästorp, men inte nämner ett ord om den islamist som nu har kommit för Moderaterna i riksdagen och som öppet har förespråkat sharialagar och anser att män ska få rätt att slå sina fruar om de är otrogna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Kan någon sätta en spik i huvudet på Kebu12. Snälla? Hoppas hans trams belönas med en varning för en gångs skull.

e det nån som borde ha 1 spik ihuvudet, så äre du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

okej internetmartyren, du kanske borde veta att det är det jag vill nå genom att trolla på dina trådar, är att provocera.

Du är inte förmögen till logiskt resonemang i vilket fall som helst. Så det är därför du trollar. Nu råkar jag även veta att du fått en hel del varningar genom ditt trams i mina trådar. Det vore bäst för hela delforumet om du fick en permabann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Du är inte förmögen till logiskt resonemang i vilket fall som helst. Så det är därför du trollar.

det vet du inget om.

Sming:

. Nu råkar jag även veta att du fått en hel del varningar genom

aa 1, det har jag sagt i nån tråd [smile]

Sming:

Det vore bäst för hela delforumet om du fick en permabann.

ok, coola tangentbordshjälten.


   
SvaraCitera

Sluta gå off topic pga trams.


   
SvaraCitera

Sming:

Du är inte förmögen till logiskt resonemang i vilket fall som helst. Så det är därför du trollar. Nu råkar jag även veta att du fått en hel del varningar genom ditt trams i mina trådar. Det vore bäst för hela delforumet om du fick en permabann.

det är ju inte kakaoxos fel att du har faderskomplex :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Sluta gå off topic pga trams.

Helt korrekt, jag ursäktar mig, i min egna tråd.

Alla andra gör detsamma, en tråd skitsnack räcker.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

e det nån som borde ha 1 spik ihuvudet,

Han har nog flera stycken redan. [wink]


   
SvaraCitera