Aviseringar
Rensa alla

"Orgasm!" *Smärta!*


Ämnesstartare

Har du någonsin fått en lätt smärta igenom hela kroppen när någon beskrivit en orgasm eller när du bara tänkt på en orgasm?

Eller är det jag som är överkänslig? Nåja, isf: är någon lika överkänslig som jag är?

Misstänker att detta beror på överkänslighet. Ungefär samma sak som uppstår då någon påminner en kille om hur det känns att få en spark mellan benen, eller när någon påminner en tjej om något smärtsamt som har med brösten eller underlivet att göra.
Åh, blir yr av så mycket tänkande. Ne, inte direkt yr... Men, kanske indirekt.


   
Citera
Ämnesstartare

Bör ha gjort en undersökning. Glömde. Fan. Whatever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En spark i pungen är inget man kan lägga i skala om hur ont det gör, det gör bara så inni helvetes ont >.<


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Nej. [tard]


   
SvaraCitera

ont av orgasm..? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan du jämföra orgasm med en pungspark?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djwalle:

ont av orgasm..?

Nja, det med. Men trådens syfte var inte riktigt det. Kände att det var lite mer självklart att någon mer fått någon känsla som påminner om smärta (rör till det nu, ursäkta) under tiden som orgasmen hållt på, då en del känner orgasmer av extremare varianter och samtidigt har ett känsligt könsorgan.

Temnozor:

Hur kan du jämföra orgasm med en pungspark?

För att jag aldrig fått en pungspark, kanske?
Har dock kännt rejäl smärta i mitt underliv, jämför en orgasm-smärta med det, ja.
Obehagligt på olika sätt, det är jag väl medveten om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag vet vad du menar, så ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blääää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det låter väldigt ohälsosamt att känna smärta när man tänker på en orgasm..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Tror jag vet vad du menar, så ja.

Åh, tack gode Gud!

Känner dock att jag bör beskriva lite mer ingående, om det går; det uppstår någon slags blandning av... Åh, vet ej hur jag ska förklara... Typ "Åh, nej! Jag vill inte! Det sista jag vill är att få en oragasm nu!", ungefär.
Kan känna en liknande känsla när jag påminns om utvecklingsstörda personer, förlåt men det här är så jag känner[cry]

Det är en typ av rädsla, tror jag[tard]

framtidstron är död:

Jag tycker det låter väldigt ohälsosamt att känna smärta när man tänker på en orgasm..

Tro mig, hela jag är ohälsosam.
Har levt i ungefär 16 år och är förstörd på olika sätt från topp till tå. Ändå är jag nöjd med mig själv, även där finns ett ohälsosamt tänkande[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Typ "Åh, nej! Jag vill inte! Det sista jag vill är att få en oragasm nu!", ungefär.
Kan känna en liknande känsla när jag påminns om utvecklingsstörda personer, förlåt men det här är så jag känner

Åh, jag älskar dig, jag har inte skrattat så mycket på länge som när jag läste detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Åh, jag älskar dig, jag har inte skrattat så mycket på länge som när jag läste detta.

Haha, åå, blir glad! Även om jag väldigt ofta uppfattas som komisk när jag försöker vara så seriös som jag bara kan vara D: blir lite småledsen då... Men jag tackar ändå!!![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

om det går; det uppstår någon slags blandning av... Åh, vet ej hur jag ska förklara... Typ "Åh, nej! Jag vill inte! Det sista jag vill är att få en oragasm nu!", ungefär.

Hmm, ne nu vet jag inte riktigt hur du menar.

komplicerad:

Kan känna en liknande känsla när jag påminns om utvecklingsstörda personer, förlåt men det här är så jag känner

Hahaha what?! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när pallo får orgasm så brukar jag ha smärta i rumpan[sad]


   
SvaraCitera