Aviseringar
Rensa alla

"pojkväns" problem.. tips?


salko:

o.s.v.. :/

Så din "kille" vill alltså inte vara med dig hela tiden för att ni ska få vara ensamma ibland men samtidigt vill han inte att du ska umgås med dina vänner för då litar han inte på dig?

Låter som första klassens "to be-"kvinnomisshandlare.


   
SvaraCitera

salko:

Så vi va i ett annat rum och pratade och så sa min pojkväns ex att vi hade strulat och sånt där inne på rummet, så han vet inte riktigt vad han ska tro men han försöker tro på mig

Ursäkta att jag säger det, men tvivlar han på dig bara över en sådan sak kommer ni nog inte att få det lätt i framtiden. Ett förhållande utan tillit funkar inte, hur mycket man än gillar varandra. Kan han inte lita på dig nu när det efter vad du har skrivit inte finns någon verklig anledning för honom att misstro dig kommer det nog inte att bli bättre, tyvärr.


   
SvaraCitera
salko
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Låter som första klassens "to be-"kvinnomisshandlare.

aldrig. verkligen inte. han är inte sån.

shelton: ja, det finns ju jättestor chans att det inte funkar. men det är nog värt ett sista försök iaf, det finns ju också en chans att det blir bättre. man får hoppas på det bästa. 🙂


   
SvaraCitera

salko:

aldrig. verkligen inte. han är inte sån.

Jonnybravo91:

Så din "kille" vill alltså inte vara med dig hela tiden för att ni ska få vara ensamma ibland men samtidigt vill han inte att du ska umgås med dina vänner för då litar han inte på dig?


   
SvaraCitera
salko
Ämnesstartare

han vill att jag ska umgås med mina vänner och ha roligt, men samtidigt blir han orolig då så han har inge roligt med sina vänner för han tänker på vad som kan hända hela tiden.så jag känner mig taskig då för att jag gör honom orolig. det är där hela problemet är ungefär..


   
SvaraCitera

Låter inte som att någon av er har några hästar, någonstans. Allra minst hemma.


   
SvaraCitera

salko:

aldrig. verkligen inte. han är inte sån.

Jaha, men då vet jag vad ditt problem är! Du är tillsammans med en fjolla/bög/sjärtgosse/sittkissare. Man är inte man förens man åkt dit för kvinnomisshandel, och jag tror att du behöver vara tillsammans med en riktig man[cute]


   
SvaraCitera
salko
Ämnesstartare

kebu12:

Jaha, men då vet jag vad ditt problem är! Du är tillsammans med en fjolla/bög/sjärtgosse/sittkissare. Man är inte man förens man åkt dit för kvinnomisshandel, och jag tror att du behöver vara tillsammans med en riktig man

wow.. wtf, finns ju folk till allt..

isola:

Låter inte som att någon av er har några hästar, någonstans. Allra minst hemma.

hmm.. varför ?


   
SvaraCitera

salko:

hmm.. varför ?

Han behandlar dig som skit, och verkar dessutom ha rejäla problem med sig själv då han knappt vill "låta" dig umgås med vänner, och du är blind och naiv som inte ser detta som varningssignaler och bara jamsar efter som en hundvalp.


   
SvaraCitera
salko
Ämnesstartare

så kan man ju se det också..


   
SvaraCitera

salko:

wow.. wtf, finns ju folk till allt..

nja, nuförtiden så använder man maskiner till det mesta[confused]


   
SvaraCitera
salko
Ämnesstartare

kebu12:

nja, nuförtiden så använder man maskiner till det mesta

idd[y]


   
SvaraCitera

Detta är en väldigt intressant fråga , dock tror jag inte själv så mycket på ''pauser'' det är inte mitt sätt. Men förstås så förstår jag dig, han måste kunna slappna av och låta dig ha kul , det handlar om förtroende i ett förhållande. det är väldigt viktigt , annars kan man ha väldigt lätt för att tröttna på varandra.


   
SvaraCitera

Paus är nog det sämsta ni hade kunnat göra i det läget. [shake]


   
SvaraCitera