Aviseringar
Rensa alla

"Problem" med penisen?


Ämnesstartare

Hejsan alla på Ungdomar.se, är nu så att jag har haft ett litet problem de senaste åren (när man måste sköta om sin penis, vilja få en tjej osv.) och de är att jag är "rädd" för att dra ner förhuden. Jag kan dra ned den ifall jag vill men de som får mig å stanna är hur man ska dra upp den, även de att jag känner mig obekväm när de kommer till att ta på den eller duscha med den nedragen. Även de att jag är orolig över att ha sex då jag inte än så länge kan dra ned den när jag har stånd. (Vet inte varit jag skulle posta detta så de blev här)


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Varför skulle man dra ner (upp?) den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Varför skulle man dra ner (upp?) den?

När du börjar ha sex så förstår du det nog.

För trång förhud, grattis!
Töj töj töj eller skär av den. Det här är just vad som menas med "omskärelse med medicinsk anledning". Det är mycket vanligt. Vissa läkare anser att man bör skära bort den direkt, men mer fördelaktigt är om du försöker få det att släppa själv (dvs. töj, men inte så att det gör ont. Upprepa kontinuerligt över några veckor).

Nej, du är inte onormal för detta, du behöver inte bli deprimerad'n'stuff [smile]


   
SvaraCitera

mahaaa [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Hur gammal är du?

Jag är 15 påväg mot 16.

Tackar för de. Har varit till läkarn just för detta och dom sa att jag inte behövde göra de ifall de inte var så att jag skulle få en infektion eller liknade.[smile]


   
SvaraCitera

Ööööh va äckligt m snoppar o sånt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

Det är mycket vanligt. Vissa läkare anser att man bör skära bort den direkt, men mer fördelaktigt är om du försöker få det att släppa själv (dvs. töj, men inte så att det gör ont. Upprepa kontinuerligt över några veckor).

Han har helt rätt. Och skulle det fortsätta att vara ett problem så ska du besöka läkaren, de fixar det. Trång förhud är inget ovanligt, det är bara det att man inte pratar om det...


   
SvaraCitera

Lille_Marx:

Ööööh va äckligt m snoppar o sånt

Eller hur! [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Eller hur!

Verkligen
[shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

Lille_Marx:

Verkligen

Tur att man är flicka [shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Tur att man är flicka

Tur för dig, fast visst ja, ni har andra läskiga saker[shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

Lille_Marx:

Tur för dig, fast visst ja, ni har andra läskiga saker

Vadå för ngt då? [shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Vadå för ngt då?

Onämnbara ting[chocked][chocked][censur][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

Lille_Marx:

Onämnbara ting

jo säg [sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera