Aviseringar
Rensa alla

"Quiting smoking is easy...


Ämnesstartare

I've done it a thousand times" sa Mark Twain, ungefär så känner jag inför UM, nu sitter jag här igen, förkyld å eländig, krypandes till korset typ. Patetiska tre veckor klarade jag mig utan en fix. Hur är det med er ikväll? [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Förjävligt och underbart, ångest och fröjd, lycka och misär, själv då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hur är det med er ikväll? [smile]

Det är sweet. [wink] Ska köpa godis och käka pannkakor. Har lyssnat på RATM och skickat argt mail. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Förjävligt och underbart, ångest och fröjd, lycka och misär, själv då?

Det låter helt jävla underbart ju, är väl krasslig, slutkörd och pank (satsade precis min sista hundring på en halvhyfsad tipsrad jag hoppas skall rädda mig)

Ensamvargen:

Det är sweet. [wink] Ska köpa godis och käka pannkakor. Har lyssnat på RATM och skickat argt mail. [love]

Mail till vem/vad/vilka?

Har själv som mål att börja skriva arga brev i pappersform till diverse myndigheter och liknande, gärna på skrivmaskin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

RATM

såg detta nyss:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mail till vem/vad/vilka?

Har själv som mål att börja skriva arga brev i pappersform till diverse myndigheter och liknande, gärna på skrivmaskin.

Till photomic (djävla företag som skriver ut bilder åt folk och skolkataloger). Vann fototävling, fick beställa saker för 300kr. Har fått krav på 510kr nu. [mad]

Och gör det! Jag funderar på att införskaffa en skrivmaskin för just detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh àr du tillbaka[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

såg detta nyss:

Jag såg din mamma nyss. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är påväg till sjukhuset i din hood[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jag såg din mamma nyss. [tired]

Ja, hon är i din ålder. Ni borde dejta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ja, hon är i din ålder. Ni borde dejta.

Jag är din pappa. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det låter helt jävla underbart ju, är väl krasslig, slutkörd och pank (satsade precis min sista hundring på en halvhyfsad tipsrad jag hoppas skall rädda mig)

Njaa, en blandning, livets flyktiga tillvaro har precis gjort sig påmind i mitt arma lilla sinne.

Det lät ju inte så kul direkt, har du också haft asmycket plugg det senaste eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tre veckor [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jag är din pappa. [tired]

ok palla bry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Till photomic (djävla företag som skriver ut bilder åt folk och skolkataloger). Vann fototävling, fick beställa saker för 300kr. Har fått krav på 510kr nu. [mad]

Jävla horor, skicka ett kuvert med avföring så hamnar du närmare mitt drömscenario. (hoppas fra ser detta så aftonhoran kan köra förstasidan; "här planerar ungdomar terrordåd över internet" imorgon)

Ensamvargen:

Och gör det! Jag funderar på att införskaffa en skrivmaskin för just detta.

Gör så, skall lätt göra det om jag får pengar, får verkligen hoppas på den där tipsraden.

Lounge fact:

Åh àr du tillbaka[love][love]

Ja, det är härligt och lite skamfullt. Allt bra med dig?


   
SvaraCitera