Aviseringar
Rensa alla

"Svara på signaler"


time
 time

Extremfall av pic related.

jo.jpg


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Precis, vi markerar helt enkelt lite revir, strosar vidare om vi inte är sugna på barnaskapande precis just då och återvänder när lusten kommit tillbaka.

Hon var faktiskt lite småsöt. Om det var 2 år sedan nu, tror du det är för sent för att hon skulle kunna dyka upp vid min dörr? [sad]


   
SvaraCitera
zIGGE

Geigerzähler:

"HON TRYCKER SIN ARM MOT MIG, HON VILL KNULLA MIG."

hahaha


   
SvaraCitera
time
 time

Slumpartad:

Om det var 2 år sedan nu, tror du det är för sent för att hon skulle kunna dyka upp vid min dörr?

Nej, hang in there, hon dyker nog upp snart! Vissa är lite segare än andra bara [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaeg:

Satte sig bredvid mig och drog upp knäna och lutade hela sig mot mig.

Zaeg:

Nån minut efter hon satt sig bredvid mig så hoppade hon in en bit på sätet mot mig, en stund senade makade hon sig ännu längre in mot mig tills hennes arm var pressad mot min.

Vad creepy! [shake][chocked]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

"HON TRYCKER SIN ARM MOT MIG, HON VILL KNULLA MIG."

Ahahaha!

Slumpartad:

Hade en tjej som däckade på min axel på ett tåg en gång.

Hon ville säkert ha sex med mig. Lämnade lite dreggel på min tröja osv.

[love]


   
SvaraCitera

Zaeg:

Tjej 1: Hon var rätt på. Satte sig bredvid mig och drog upp knäna och lutade hela sig mot mig. Jag, som jag alltid gör, fick panik och stirrade ut genom fönstret ända tills hon gick av, rörde mig inte mer än vad som behövs för att andas.

Hahaha, va? Var det här en främling? Anser mig själv vara socialt kompetent och skulle nog också få panik eller i alla fall bli besvärad om en främling tryckte sig mot mig.

Zaeg:

som jag bara antog var något av en "signal", rätta mig om jag har fel

Det var en signal. Om än en väldigt intensiv och ovanlig sådan om ni var främlingar inför varandra.

Zaeg:

Så, vad ska man egentligen göra i en sån här situation?

Ptja antingen:

1. Säga "Whut, vem är du och varför trycker du dig mot mig, främling? Jag har en fleece som du kan få låna om du är kall. [shake][shake][shake]"

eller

2. Le och säg "tja". Börja prata om någonting. Förslagsvis: vad hon/du gör på fritiden, musiksmak, filmsmak, att ni setts förut, att du tidigare varit rädd och hur löjligt det varit eftersom att det här ju faktiskt är jävligt trevligt.

Zaeg:

Men, som alltid, slogs jag av rädslan att hon skulle tänka "Vad fan är det där för idiot?"

Våga språnget! Det är lite som att hoppa ifrån en hög höjd från ett hopptorn ner i en bassäng. Gör det bara! Alla tycker att det är läskigt.


   
SvaraCitera

Gillar att sitta bredvid varma killar på bussar när det är kallt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta risken, hon lär ju tycka du är knäpp om du håller på sådär ju [wink]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Nej, hang in there, hon dyker nog upp snart! Vissa är lite segare än andra bara [wink]

Fast om man dömmer efter ansiktsuttrycket på henne när hon vaknade så tvivlar jag på att hon vill träffa mig igen [blush][blush]


   
SvaraCitera