Aviseringar
Rensa alla

"Trycka" på blåsan gör en upphetsad.


Ämnesstartare

(Jag lägger tråden i "Onani" eftersom det passar bäst där..)

Och ja.. Detta är seriöst. Jag har funderat på det ett tag, och blev bara sugen på att ta reda på vad folk faktiskt säger om det här.

Anyhow. Jag är en tjej, som i snart 5 år har gjort en sak som andra tyckt låter jättekonstigt. När jag är kissenödig, så brukar jag sitta och "trycka" på magen. Mellan naveln och venusberget, där livmodern eller/och kissblåsan sitter. När jag gör det, så blir det en konstigt skön känsla som gör att jag blir väldigt upphetsad fysiskt. Det går inte att få orgasm på det sättet, men jag kan sitta i timmar och fantisera fram saker medan jag sitter och trycker.

Jag har gjort så länge att det börjat bli rött på huden där, och jag har några frågor angående detta..
Fast vad ni än svarar, så kommer jag antagligen inte sluta. Känns lite sådär "Inget har hänt än, så varför sluta?"

Men här är mina frågor:

1. Det är väl knappast Livmodern jag sitter och trycker på? Det är väl snarare blåsan, eftersom det bara funkar när man är kissnödig?

2. Varför tror ni det är så himla skönt?

3. Har ni någonsin hört talas om någon som gjort detta tidigare, alternativt gör ni det själva?

4. Varför tror ni man blir så upphetsad?

5. Och den viktigaste frågan: Tror ni det kan vara farligt i längden? Om man gör det utan att man är kissnödig, så har jag ibland fått väldigt ont. Dessutom så känns det "stelt" där nere efter att ha gjort det ett tag och kan kännas ungefär som att man har sammandragningar.

Endast seriösa svar, tack.. [rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter

brukar trycka p tarmarna/magen när e ja e bajsnödig. ännu skönare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebaboxo:

brukar trycka p tarmarna/magen när e ja e bajsnödig. ännu skönare

Brb testa.


   
SvaraCitera

min mage brukar börja kurra då jag lägger armarna på den [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kort svar på 1, 2 och 4: du kommer helt enkelt åt g-punkten. 3: Det borde inte orsaka några problem, men tänk på att långvarig belastning på en och samma punkt av kroppen kan kännas obehagligt.


   
SvaraCitera

När blåsan är full kan man bli kåt för att den kommer på g-punkten.
Blir själv inte kåt av att trycka (aldrig fått för mig att göra det acuatlly) men det verkar trycka av sig självt[crazy]


   
SvaraCitera

...Detta kke låter löjligt, men jag ääälskaaaar att "trycka" på blåsan! Ska deffenitivt stav* pröva att trycka på tarmarna typ Nör jag e bajsnödig. 🙂


   
SvaraCitera