Aviseringar
Rensa alla

"Vem fan är det?"


Ämnesstartare

Har du någonsin tittat på din MSN-lista, gått igenom kontakterna i din mobiltelefon eller liknande för att se en o annan som får dig att undra "vem fan är det?" och du bara inte har en aning?

Grattis, då är du kanske som mig (fast det egentligen är en dålig sak). Jag är en samlare. Jag slänger inget. Jag tar inte bort folk från MSN eller mobilen som jag slutat prata med för flera år sedan. Jag tar inte bort musik jag inte lyssnar på eller filmer jag inte tittar på.

Ibland kan det vara roligt för att det kan bidra till nostalgitrippar. Men bara dom gånger man kommer ihåg vem personen är[bigsmile][blush]

Rensar du bland dina kontakter regelbundet?

[love]


   
Citera
Ämnesstartare

ah brukar hända mig med ibland, särskilt på fb också.

fast nu har jag iof inga vänner på msn som är äldre än typ ett år då jag tyckte att det var en bra idé att byta lösenord på fyllan en gång så var tvungen att skaffa ny msn[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Rensar du bland dina kontakter regelbundet?

Ja, såklart. Blir bara irriterad av att se en massa randoms överallt [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo. cp när det händer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar hända mig när folk hälsar på mig på stan. Och på släktträffar. Och i min mobil. Och i mina mailkontakter. Och på um-träffar. Och när folk skickar pm till mig på um (fast det visar sig nästan alltid vara någon som är sur för att jag varnat dem eller nåt). Och på msn.

Jag är dålig på att komma ihåg namn. Och ansikten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Brukar hända mig när folk hälsar på mig på stan

hahahah fan va random det verkar. Fast det är väl bra, då känner du dig som en kändis. Folk känner igen dig, du har ingen aning om vem dom är ;D

Värst vad folk var negativa till att INTE rensa då ^^

Nintendos BFF:

särskilt på fb också

fb är nog det enda stället jag har "städat", jag addar bara irl-vänner. Eller nästan. Jag har nog en som jag aldrig träffat irl... Kanske.

Roligaste MSN-kontakterna är nog "spammare" från den gamla MSN-tiden, då man kunde ställa in att vem som helst kunde adda en, och jag hade den inställningen o blev jämnt addad o fick massa reklam eller... snarare viruslänkar var det nog. Dom finns kvar på min lista[tired]orkar inte ta bort[zzz]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

fb är nog det enda stället jag har "städat", jag addar bara irl-vänner. Eller nästan. Jag har nog en som jag aldrig träffat irl... Kanske.

Du har ju postorderhoran som vän där [no-no]

Jag rensarrensarrensar. Men jag har en på msn som jag inte har riktig koll på, men den är lite skojig.


   
SvaraCitera

I feel ya man.

Bästa är när man varit ute å festat, lite för hårt, och vaknar upp med massa nya kontakter med autocorrectade namn.

[love]


   
SvaraCitera

Ja, jag hade det så tills för en tid sedan. Jag sorterade även mina kontakter i kategorierna "Vill skriva med", "Har inget emot att skriva med", och "Vill ej skriva med". Har dock nu rensat och har blott sju kontakter i listan "Vill ej skriva med".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, på den tid jag var social på internet och hade massa kontakter


   
SvaraCitera
Exner

Rensar, om någon går med i grupper jag inte gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar hända i riktiga livet för mig, kommer fram någon som säger sig känna en och man undrar om man gått och blivit senil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du har ju postorderhoran som vän där

FU stalker[sad]Ja, det var det som var "kanske", med tanke på hur bra koll jag har på vilka jag addat och vilka jag träffat eftersom jag är inloggad där jättesuperofta. Fast visserligen fattas jag typ... alla mina arbetskamrater men aghh orka ha massa folk på facebook egentligen[zzz]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

om någon går med i grupper jag inte gillar.

haha


   
SvaraCitera