Aviseringar
Rensa alla

"What have you done with your life?"


Ämnesstartare

Satt å kolla igenom en BDB ägd av en kompis till en tjej jag tycker väldigt mycket om å hitta (så klart) en massa bilder på henne.
Fick sån jävla ångest att jag höll på å dö när jag fick se allt roligt hon har gjort å upplevt medan jag satt vid datorn å slösa bort min dyrbara ungdom =/
Hon är så sjukt vacker å! känner mig långt ifrån "värdig" 🙁
Riktigt jävla illa mår jag! Känner mig som nån värdelös liten tönt som inte kan nått.
Är inte ofta jag ångra att jag spela för mycket förr men nu gör jag det iaf.
Visst, jag kan ändra på mig å det har jag gjort å.
Bara lite synd att en stor del av min 12-17 ålders tid blev bort spelad =/

Iaf, tänkte att jag skulle kolla på nått South park avsnitt för å tänka på annat.
En bit in i avsnittet börjar det hända "sorgliga" saker, Timmy säger farväl till en kalkon och lite annat 😛
Men sen efter det kommer det läskiga, nån i serien kollar rakt igenom skärmen å frågar: "What have you done with your life?" eller nått liknande.
Tror aldrig nån har frågat mig det förr, seriöst... sån timing s;
Har knappt vart med om att nån serie har frågat en fråga så där direkt till tittaren, speciellt en sån där fråga som kan va rätt känslig [shake] Fast jag blev bara paff å fick lov att skriva denna tråd.

Jaja, nu ska jag sova, blir garanterat bättre imorgon.

Å tack! för att du "lyssna" (:


   
Citera
Ämnesstartare

Äsch, ditt liv har ju knappt börjat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka inte läsa men jag har tråkigt så jag skriver ändååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Äsch, ditt liv har ju knappt börjat.

Men ungdomen är ju en rätt viktig del av livet, då man bor hemma, busar omkring, gör saker man inte riktigt får å lär sig en hel del massa om allt.

grodanboll_:

orka inte läsa men jag har tråkigt så jag skriver ändååå

okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, jag förstår dig. Brukar få samma känsla av min syster när hon sitter och kollar på sina kompisars facebook-sidor [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Men ungdomen är ju en rätt viktig del av livet, då man bor hemma, busar omkring, gör saker man inte riktigt får å lär sig en hel del massa om allt.

Så vad exakt har du missat genom att spela? Vara ute och supa som alla andra efterblivna människor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Så vad exakt har du missat genom att spela? Vara ute och supa som alla andra efterblivna människor?

Det har jag ifs gjort en del. Men det är en bra sak på sätt å vis, ut å träffa folk. Sen ut å rest, kan t.ex vara mindre turer inom Sverige, sånt har jag typ inte alls gjort. Har levt i den där "lilla" dator världen å missat stora delar av vad jag egentligen har vilja upplevt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Haha, jag förstår dig. Brukar få samma känsla av min syster när hon sitter och kollar på sina kompisars facebook-sidor [bigcheers]

Hoppas du tar det bättre än mig då 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Upplev det där nu då, duuuh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Det har jag ifs gjort en del. Men det är en bra sak på sätt å vis, ut å träffa folk. Sen ut å rest, kan t.ex vara mindre turer inom Sverige, sånt har jag typ inte alls gjort. Har levt i den där "lilla" dator världen å missat stora delar av vad jag egentligen har vilja upplevt.

Och sakerna du velat uppleva går bara uppleva i en viss ålder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner fan ingen före detta gamer som inte säger så där. Skit samma, lev nu i stället [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rybban:

Upplev det där nu då, duuuh.

Men grejjen är den att jag hade vilja gjort det förr så jag hade vart lite mer "erfaren" än vad jag är nu. Tror det har en hel del med mitt dåliga självförtroende att göra.


   
SvaraCitera

Jag har varit utomlands [cool]


   
SvaraCitera

Det suger, jag känner likadant typ. Men jag är inte avudsjuk på alla äckliga fjortisar som är ute och festar, super, knullar med alla, blir gravida och får aids och sånnt. Det är endå sånnt dom får ångra när dom blir äldre. 🙂
Många av dom man ser, som ser ut att ha mycket vänner, mcket roligt, är ute och festar och så är i själva verket bara omogna osäkra fjortisar som inte vet vad dom håller på med och bara gör sånnt dom får ångra. Hoppas jag... för annars har jag ju kanske missat nått. ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Och sakerna du velat uppleva går bara uppleva i en viss ålder?

filulilus:

Men grejjen är den att jag hade vilja gjort det förr så jag hade vart lite mer "erfaren" än vad jag är nu.

Unexpected:

Jag känner fan ingen före detta gamer som inte säger så där.

Skönt å veta att jag inte är ensam 🙂

Unexpected:

Skit samma, lev nu i stället [y]

Jaupp, finns ju inget annat jag kan göra än just det. I'll do the best I can 🙂


   
SvaraCitera