Aviseringar
Rensa alla

"What have you done with your life?"


Ämnesstartare

filulilus:

okej, vad fick dig att sluta?

Vet inte... Har ledsna ganska bra å sen sitter jag mer på msn och forums nu för tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Vet inte... Har ledsna ganska bra å sen sitter jag mer på msn och forums nu för tiden.

Låter som mig typ 😮 fast jag fick typ ångest för att jag spela för mycket, tycker fortfarande det är kul <:


   
SvaraCitera

Lols. Liv. [tard]


   
SvaraCitera

stackars ='(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Lols. Liv. [tard]

mmm, de du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emomelie:

stackars ='(

jau sånt suger, men sånt är livet. Jag gjorde ett "misstag" med att börja spela som jag nu får stå för. Men som alla säger, jag är ju bara 17 (18 i morgon) så jag har ju en hel del kvar att leva 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:/<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Jag gjorde ett "misstag" med att börja spela som jag nu får stå för.

*spyspiley*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

fast jag fick typ ångest för att jag spela för mycket

Vet är rena helvetet men vet knappt mer vad man ska göra nu så sitter på guildens Vent å snackar engelska annars sitter jag på Teamspeak å snackar engelska sen sitter man på forums å sen msn samtidigt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Jau, men ändå 😮 känns som att jag aldrig kmr bli 13 igen iaf [rolleyes]

Orka bli 13 igen :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Vet är rena helvetet men vet knappt mer vad man ska göra nu så sitter på guildens Vent å snackar engelska annars sitter jag på Teamspeak å snackar engelska sen sitter man på forums å sen msn samtidigt [y]

hmmm mjo, låter lite segt 🙁 men ut å hitt på nå då 😀 typ, gå på nån konsert eller nått 🙂

schizofrenutter:

Orka bli 13 igen :<

Fick jag gå tillbaka till då jag va 13 skulle jag lätt göra det. Alltså helt åt helvete vare ju ifs inte ^^ hade sjuk kul å så men som sagt tror inte det va nå vidare för mitt självförtroende att sitta inne vid datorn å knappt träffa folk IRL :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Fick jag gå tillbaka till då jag va 13 skulle jag lätt göra det. Alltså helt åt helvete vare ju ifs inte ^^ hade sjuk kul å så men som sagt tror inte det va nå vidare för mitt självförtroende att sitta inne vid datorn å knappt träffa folk IRL :s

Det klart att det hade varit roligt att bli yngre igen, men alltså. Alla åldrar har sin charm. Det finns både negativa och positvia saker med alla åldrar. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

hmmm mjo, låter lite segt 🙁 men ut å hitt på nå då 😀 typ, gå på nån konsert eller nått

Bor 4 mil ifrån borlänge å de går bara 1 buss ditt som går vid någolunda tid annars är det 4 km till närmaste "by" xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

BDB

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner också så ibland, blir avis på många andra ungdomars (menar såklart ej UMare) liv. [sad]


   
SvaraCitera