Aviseringar
Rensa alla

"What have you done with your life?"


Så jävla gött och se på folk utan någonsomhelst livserfarenhet alls.
jag känner mig så jävla levande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du hinner, och man tröttnar på allt det där som du vill göra. bättre att inte ha gjort det än

ville jag skriva här

hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gjort i stortsett ingenting från 14 till nu. och innan det mådde jag kasst så jag har slängt bort hela mitt tonår och det känns ju ovärt. har inte ens gått ut grundskolan än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schizofrenutter:

Det klart att det hade varit roligt att bli yngre igen, men alltså. Alla åldrar har sin charm. Det finns både negativa och positvia saker med alla åldrar. [smile]

Jo det är klart det är så, men man lär ju kunna göra det man vill under den tiden å känna sig trygg i situationer man inte är van vid.

ennie:

du hinner, och man tröttnar på allt det där som du vill göra. bättre att inte ha gjort det än

hehe, får hoppas att du har rätt 😉 men alltså jag har ju inte vart helt ute å cyklat, va ju t.ex på två festivaler i somras.

Fernan_king:

Bor 4 mil ifrån borlänge å de går bara 1 buss ditt som går vid någolunda tid annars är det 4 km till närmaste "by" xD

Ojdå o: dra nånstans en längre tid då 🙂 typ över en helg eller nå sånt 🙂

Raring:

[love]

[sad]

xKiTTiEHx:

känner också så ibland, blir avis på många andra ungdomars (menar såklart ej UMare) liv. [sad]

Jau det är så hemskt ):

xKiTTiEHx:

menar såklart ej UMare

[bigsmile]

NUJÄVLARR:

Så jävla gött och se på folk utan någonsomhelst livserfarenhet alls.
jag känner mig så jävla levande.

Jag är inte så jävla borta vet du, bara att jag skulle kunna gjort så mycket mer med min tid. Så mig kan du inte "utnyttja" eller bara lite isf 😛

lilasmet:

Jag har gjort i stortsett ingenting från 14 till nu. och innan det mådde jag kasst så jag har slängt bort hela mitt tonår och det känns ju ovärt. har inte ens gått ut grundskolan än

Ajdå =/ lät ju inte kul, men du får lyssna på alla tips jag har fått! dom har fått mig på lite bättre å omvandlade tankar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Ajdå =/ lät ju inte kul, men du får lyssna på alla tips jag har fått! dom har fått mig på lite bättre å omvandlade tankar 🙂

äh när psyket skriver ut piller så blir de bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Ojdå o: dra nånstans en längre tid då 🙂 typ över en helg eller nå sånt 🙂

Och sova vart hotell? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och sen kommer du sitta där och hepp.......nu har jag redan gjort allt inget var roligt synd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Jo det är klart det är så, men man lär ju kunna göra det man vill under den tiden å känna sig trygg i situationer man inte är van vid.

Men då får man ju bara försöka göra det bösta av den tiden man har nu och strunta i vad man gjorde i det förflutna, ingen idé att gräma sig över det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

äh när psyket skriver ut piller så blir de bra

Piller är inte bra för flickor! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Piller är inte bra för flickor! [no-no]

jo tydligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns så för mig också [sad]
Vad är datorn för nått när man kan ha ett liv istället!?[mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Och sova vart hotell? ^^

Naaaj! hos nån UMar! [wink]

ennie:

och sen kommer du sitta där och hepp.......nu har jag redan gjort allt inget var roligt synd

Har svårt å tro att jag kommer tröttna på festivaler, fast det kommer jag väll ifs men längtar redan till nästa festival ^^

schizofrenutter:

Men då får man ju bara försöka göra det bästa av den tiden man har nu och strunta i vad man gjorde i det förflutna, ingen idé att gräma sig över det. [smile]

Jau, det är så sant de 🙂 bara att det är riktigt hårt å tänka tillbaka på det fast jag får väll helt enkelt skita i det 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Känns så för mig också [sad]
Vad är datorn för nått när man kan ha ett liv istället!?[mad][cry]

Jau eller hur 😮 men äru 14?! :O isf spring ut å lek! FORT! innan du hinner bli 18!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

jo tydligen

Nej det är det inte [no-no]

filulilus:

Naaaj! hos nån UMar! [wink]

Pff vem skulle ta in mig för en natt [surprised]
Dold text: Ok det där låter lite konstigt men endå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Jau eller hur 😮 men äru 14?! :O isf spring ut å lek! FORT! innan du hinner bli 18!!!

Är 14..fast har slöast bort dom senaste åren på datorn [sad] Bara ett problem, alla mina polare bor i södra sverige [sad]


   
SvaraCitera