Aviseringar
Rensa alla

"X minuter sedan" – bra eller anus?


Åtta

André Vifot Haas:

jag vet inte riktigt vad Åtta pysslar med ...

Ska du säga, som har tid att sitta och photoshoppa in mig i fabulösa utstyrslar på betald arbetstid! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera

det är jättedåligt!!!
mtcket snyggare med klockslag hela tiden och med en hemsida som inte uppdaterar sig automatiskt som facebook är det bara dåligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

mtcket snyggare med klockslag hela tiden och med en hemsida som inte uppdaterar sig automatiskt som facebook är det bara dåligt!

Informativt och bra.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

det är jättedåligt!!!
mtcket snyggare med klockslag hela tiden och med en hemsida som inte uppdaterar sig automatiskt som facebook är det bara dåligt!

!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

!!!!

Blivande_japan:

Så mycket hat i en så liten kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

mtcket snyggare med klockslag hela tiden och med en hemsida som inte uppdaterar sig automatiskt som facebook är det bara dåligt!

detta, antingen har man klockslag eller kontinuerlig uppdatering, det säjer sej själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte det förra upplägget var betydligt mer tilltalande, men jag överlever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser bättre ut när klockslaget står istället tycker jag. Känns bättre, samt onödigt med "x minuter sedan" när det ändå går över till klockslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ska du säga, som har tid att sitta och photoshoppa in mig i fabulösa utstyrslar på betald arbetstid!

Det ingår ju i mitt jobb att sprida glädje på forumet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för era synpunkter. Jag och Åtta får överlägga och utvärdera och se hur vi gör ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra som fan [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag och Åtta har nu gnuggat våra taffliga skäggväxter och utvärderat tidvisningen. Även om vi själva gillar det här "X minuter sedan" så lämpar det sig nog inte riktigt för forumet, i och med att tidmarkören inte uppdateras automatiskt. Tyvärr finns det inget snyggt sätt att fixa det på, så därför har vi bestämt oss för att ändra tillbaka till att enbart visa klockslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

näe

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

André Vifot Haas:

ämt oss för att ändra tillbaka till att enbart visa klockslag.

[party][party]javascript:doAddSmiley('[party]');message_change('message');

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

men hur blev det nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

javascript:doAddSmiley('');message_change('message');

isola:

men hur blev det nu

Väldigt tokigt...


   
SvaraCitera