Aviseringar
Rensa alla

R.I.P Dolly


Ämnesstartare

Fick höra att en av mina hästar, Dolly har dött.. Av kolik.. idag
🙁 <3
Blev asa ledsen :((
Någon mer som förlorat något djur ni verkligen älskat? lägg gärna upp en bild om ni har.( har förlorat många djur men aldrig en häst..)

här e två filmer på henne( och det är inte jag som rider henne, det är min kompis på den videon . Jag rider min ena andra häst Figaro som går bakom ):

ÄNDRAT 2010-01-10 13:06

ÄNDRAT 2010-01-10 13:07


   
Citera
Ämnesstartare

mm. Katten. Men jag funderade faktiskt på att dränka honom själv eftersom han aldrig fick avlivas. Men ett år senare fick han det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men jag funderade faktiskt på att dränka honom själv eftersom han aldrig fick avlivas

Varför funderade du på att dränka honom ? :O
hade han ngn sjukdom elr ?? ;s r.i.p :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

Syrrans katt blev överkörd. En hjälpsam flicka hittade den, och började knacka dörr och fråga om någon visste vems det var.
Personen som körde över den hade smitit, det aset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt [sad] Har förlorat en hund och en katt men man kommer över det ganska snabbt. Brukar kännas som de är på semester. När katten dog var det värre för då fick jag lov att säga hejdå till honom i buren innan han skulle åka och avlivas. Min hund dog när jag var bortrest, det kändes rätt hemskt att inte fått säga ett riktigt hejdå men ändå mer okej. Men var glad att dina andra hästar fortfarande är i liv och mår bra! Ingen som kan ersätta din andra såklart men så att du inte gräver ner dig och blir skitdeppig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

Personen som körde över den hade smitit,

vilken idiot :O


   
SvaraCitera

Emmaahh96:

vilken idiot :O

Mjo. Hade jag kört över en katt hade jag nog gråtit floder, hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men så var det även väntat för mig då de var i så pass dåligt hälsotillstånd och gamla, vore nog värre om mammas och pappas nuvarande katt plötsligt blev överkörd eller sprang iväg eller uppäten


   
SvaraCitera

Jo, två katter när jag var mindre. Grät i dagar [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

Jo, två katter när jag var mindre. Grät i dagar

Okej 🙁 vad dog dom av ?


   
SvaraCitera

Min stacakrs syster grät rätt friskt.

Men det var egentligen först när man kom hem 1.30 från jobbet, och hon slutade komma och tigga mat när man skulle göra sig lite nattkäk då man började känna sorg stiga.

det blir faktiskt förvåntantsvärt tomt när ett djur dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

Varför funderade du på att dränka honom ? :O
hade han ngn sjukdom elr ?? ;s r.i.p :/

Lite bölder, inget hår på magen, utstickande ryggrad etc etc.


   
SvaraCitera

Emmaahh96:

Okej 🙁 vad dog dom av ?

Två syskon, den ena blev riktigt sjuk och kunde knappt äta, den andra var så otroligt beroende av sin bror att vi inte kunde avliva bara en av dem, kändes jättetaskigt.. Så båda blev avlivade.


   
SvaraCitera

4 kaniner och 1 hund. Grät lite när hunden bet igenom min läpp och jag fattade att den skulle avlivas.
Grät lite när vi fann två kaniner döda en nyårsdag.
Kände mig lite sorgsen.
Det går över. [smile]


   
SvaraCitera