Aviseringar
Rensa alla

Råd med sexet


Ämnesstartare

Hej, jag är "oskuld" vilket är bra att börja med eller hur man nu anser det. Jag hade tjejen här igår och vi hade "sex" Jag har bara ett problem att min penis slaknar efter ett tag... jag hålla den bra erigerad i 10 sekunder typ då vi hade själv sexet. Och vi försökte om och om igen. Så med andra ord har vi haft sex fast under väldigt kort tid.
Jag får lätt upp den men om man låter den vara en kort stund o slaknar den igen.

Men problemet är la mest då man övergår till själv sexfasen så går den lätt ner. Kan någon snälla ge råd på vad jag kan göra. Detta är andra gången vi försökte, och första gången fick jag inte upp den ens... så jag vet inte... kanske kan ha med att vänja sig ?

Och så värst nervösa är vi inte och kan prata samtidigt och sånt om det är värt att tillägga. Hon är inte oskuld, men inte mycket erfarenhet alls.

Men väldigt tacksam för tips och annat hjälpsamt!


   
Citera

säg åt henne att blunda och använd en banan.

nej, men seriöst. låt det bara komma naturligt. säg inte "ska vi ha sex".
du känner dig troligen pressad att ha stånd, och då kommer det aldrig att fungera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, det blir nog bra med tiden. Fortsätt att försöka och om ni "misslyckas", så fokusera inte på det utan ni har ju händer, tunga och hela era kroppar att utforska varandra med [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

säg åt henne att blunda och använd en banan.

nej, men seriöst. låt det bara komma naturligt. säg inte "ska vi ha sex".
du känner dig troligen pressad att ha stånd, och då kommer det aldrig att fungera.

Du menar att jag mest ska ha kondomen vid sidan om och dra fram den då det känns på G ? Fast det känns som man måste förbereda sig.. hon e rätt tight o behöver smekas upp en tid innan man ska in... [confused] Men jojo...

Unexpected:

Äh, det blir nog bra med tiden. Fortsätt att försöka och om ni "misslyckas", så fokusera inte på det utan ni har ju händer, tunga och hela era kroppar att utforska varandra med [smile]

@ Unexpected... jag funderade på slicka henne.. men jag fattar inte ett dug om man ska bara runt läpparna eller mer inåt.. tips ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan3092:

kondome

Där har du boven/problemet/whatever, testa utan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan3092:

tips ?

Testa att fokusera en del på klitoris, men inte bara kanske. Testa dig fram helt enkelt, och fråga henne vad hon gillar [smile]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Där har du boven/problemet/whatever, testa utan.

Så du tänkte dig p-piller ?
Hmmm.. är säkert 10 gånger skönare med.... fast är nog svårt att övertyga en tjej om att byta ut kondomen.[confused]


   
SvaraCitera

Mackan3092:

Du menar att jag mest ska ha kondomen vid sidan om och dra fram den då det känns på G ? Fast det känns som man måste förbereda sig.. hon e rätt tight o behöver smekas upp en tid innan man ska in... [confused] Men jojo...

altså, bstäm inte "ikväll klockan 8 ska vi ha sex". sitt och mys, ni kommer troligen börja hångla och smeka varandra, sen blir det sex =)
tänk mindre


   
SvaraCitera

Mackan3092:

fast är nog svårt att övertyga en tjej om att byta ut kondomen

ingen tjej gillar väl kondomer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

altså, bstäm inte "ikväll klockan 8 ska vi ha sex". sitt och mys, ni kommer troligen börja hångla och smeka varandra, sen blir det sex =)
tänk mindre

Det gör vi inte heller.... men senaste tre gånger har vi kommit den sitsen o allt började bara med lite film -> mys -> Osv osv....

Njjaaa.. vad jag vet så känner sig tjejen mest säker då .. ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan3092:

Njjaaa.. vad jag vet så känner sig tjejen mest säker då .. ?

Det där stämmer inte, hon får antingen skaffa preventivmedel eller så får hon vara utan sex! [y] Och en gång utan något alls skydd gör ingenting, du behöver inte komma i henne och det finns dagen efter piller.


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

dagen efter piller.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Och en gång utan något alls skydd gör ingenting, du behöver inte komma i henne och det finns dagen efter piller.

En gång utan skydd kan visst göra något! [no-no]
Även fasst risken att man blir med barn är väldigt liten.
Dagen-efter-piller är inte särskilt hälsosamma att ta och ger "bara" 75% säkerhet.

Better safe than sorry [cute]


   
SvaraCitera

Lillapyret:

Better safe than sorry [cute]

kondomer gör dig ledsen!


   
SvaraCitera

Lillapyret:

75% säkerhet.

utgår ifrån att metoden används vid varje tillfälle under ett års tid. kondomer ger i det fallet 80-90%


   
SvaraCitera