Aviseringar
Rensa alla

RÅD SNABBT!


Ämnesstartare

Vad är bäst: att göra provet och försöka få G (siktar på MVG som slutbetyg) eller att helt skippa provet?


   
Citera

Det är alltid bäst att göra provet oavsett hur det går.


   
SvaraCitera
kachin

om du siktar på mvg varför äru så kass att du inte läst lite innan då? eller vad har du för anledning?

jag hade skrivit provet, sen visat mina skills på mvg senare om möjligt


   
SvaraCitera

Eh göra provet kanske?


   
SvaraCitera

Prata med läraren om inte annat.


   
SvaraCitera

Knöl:

Prata med läraren om inte annat.

Detta.

Säg som det är, att du vill ha MVG och gärna gör om det om du inte lyckas första gången, eller jag vet inte. Visa att du är intresserade men att det inte fungerade den här gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

om du siktar på mvg varför äru så kass att du inte läst lite innan då? eller vad har du för anledning?jag hade skrivit provet, sen visat mina skills på mvg senare om möjligt

Det är fysik B och vi har fett biologiprov i morgon dessutom och andra saker utöver det. Svårt att hinna med allt. Man behöver MYCKET tid för det här fysikprovet


   
SvaraCitera

Man brukar väl annars få chans att skriva upp sig, om man vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han bestämde sig för att göra provet! Tack för era åsikter!


   
SvaraCitera
kachin

NananaBATMAN:

Det är fysik B och vi har fett biologiprov i morgon dessutom och andra saker utöver det. Svårt att hinna med allt. Man behöver MYCKET tid för det här fysikprovet

Ok[smile] Har nyss gått igenom FyB, vilken del är det?
Men prata med läraren som de andra sa. Du kanske inte får en till chans på just den delen men då kan man ta igen det på nationella provet ([love])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Ok Har nyss gått igenom FyB, vilken del är det?Men prata med läraren som de andra sa. Du kanske inte får en till chans på just den delen men då kan man ta igen det på nationella provet ()

Jag vet inte, haha. Det var min kompis som ville ha råd, jag själv valde bort skiten för att fysik a tog upp sådan tid.

Någonting med magnetism hörde jag iaf. Dock flera andra saker också 🙂


   
SvaraCitera
kachin

NananaBATMAN:

Jag vet inte, haha. Det var min kompis som ville ha råd, jag själv valde bort skiten för att fysik a tog upp sådan tid.

aaha [crazy] Dock är ju fysik b bra för det krävs på ganska många utbildningar men ok [cute]


   
SvaraCitera

NananaBATMAN:

Vad är bäst: att göra provet och försöka få G (siktar på MVG som slutbetyg) eller att helt skippa provet?

Vet du vad! Jag ska lära dig ett knep som fungerar ibland vid dessa tillfällen!

Fråga din hjärnas logik, inte känslor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

aaha Dock är ju fysik b bra för det krävs på ganska många utbildningar men ok

Kommer inte utbilda mig till något som kräver fysik B 🙂

Aengslig:

Vet du vad! Jag ska lära dig ett knep som fungerar ibland vid dessa tillfällen!Fråga din hjärnas logik, inte känslor!

Hjärnans logik visste inte vilket som var bäst


   
SvaraCitera

bli sjuk den dagen, göra det sen, och råplugga innan [bigsmile]


   
SvaraCitera