Aviseringar
Rensa alla

Radio på väg att dö ut?


Ämnesstartare

Jag har undrat en sak länge nu, när man ser så många som går runt med mp3-spelare. Tror ni att radion kommer dö ut inom ett antal år? för det känns som att nästan ingen lyssnar på radio längre, inte ens när dem åker bil.


   
Citera
Ämnesetiketter

Mamma lyssnar på radio 24/7 känns det som ^^

indiefan:

det känns som att nästan ingen lyssnar på radio längre, inte ens när dem åker bil.

Radio Stockholm (med regelbundna trafikrapporter) verkar väldigt populär här iaf [rolleyes]


   
SvaraCitera

Radio är bäst! Älskar reklampauserna dom har var 10de minut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

indiefan:

, när man ser så många som går runt med mp3-spelare. Tror ni att radion kommer dö ut inom ett antal år

Det brukar ju finnas radio på dom flesta mp3-spelarna.
Jag lyssnar alltid på radio i bilen och morsan lyssnar på radio 24/7


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, min mp3-spelare är skit 🙁 Låtar saknas när jag för över låtarna, och de få gånger jag har försökt att få in någon radio kanal så kan jag inte ha mp3-spelaren i fickan utan att det blir för mycket störningar.


   
SvaraCitera

mina föräldrar lyssnar på radio[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lyssnar faktiskt på radio ibland, men då lyssnar jag BARA på P3. Alla reklamkanaler kan dö ut.


   
SvaraCitera

..

Bild 092 kopiera.jpg


   
SvaraCitera

Jag lyssnar inte på vanlig radio, men webbradio däremot[y]


   
SvaraCitera

Radio suger. Hoppas den dör ut.

Såvida om det inte kommer någon vettig kanal*


   
SvaraCitera

Nä, det tror jag inte.
Men den måste nog moderniseras.
ALLT SKA VARA SÅ HIPPT

Fyfan för frihet, hör ni det, liberaler?!

Ni förstör

Folk förstör

Döda!

Kill!

Destroy!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar radio 🙁

men det är synd att det typ inte finns nå bra kanaler där jag bor. det som går att lyssna på är p1,p2,p3 och radio dalarna (p4)
p3 kan väl va nåt ibland men inte alltid. sen finns det rixfm och mix megapol åxå men dom har för dålig signal för att kunna lyssna på, mest brus, men man skulle nog ändå inte velat gjort det pga deras musikprofiler.

förut fanns NRJ iaf men inte nu längre...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera