Aviseringar
Rensa alla

Räcka till


Ämnesstartare

Jag är fortfarande oskuld, men jag vet inte hur länge jag kommer vara det. Det enda som faktiskt hindrar mig just nu från att göra det är att jag sån extrem ångest över min kropp. Hur viktigt är det egentligen att ha en platt mage och stora bröst? Jag vet att man säger "du är fin som du är", men kom igen, killar vill ha vissa saker. Måste man ha en platt mage för att räcka till?


   
Citera
Ämnesetiketter

Där har du svaret.


   
SvaraCitera

MsCloudberry:

Hur viktigt är det egentligen att ha en platt mage och stora bröst? Jag vet att man säger "du är fin som du är", men kom igen, killar vill ha vissa saker. Måste man ha en platt mage för att räcka till?

EEhhh, det är väl du som ställer kraven på din egen kropp, inte en kille.


   
SvaraCitera

Nej, det måste du inte. Du är fin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

EEhhh, det är väl du som ställer kraven på din egen kropp, inte en kille.

Nej, eftersom det är killen man ligger med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Nej, det måste du inte. Du är fin.

Tack 🙂


   
SvaraCitera

nej [tired]


   
SvaraCitera

MsCloudberry:

Nej, eftersom det är killen man ligger med

Träffa en kille som gillar som du är, inte ett cp som vill ha dig som han vill ha det.


   
SvaraCitera

bara du utstrålar självsäkerhet så kommer du automatiskt utstråla sexighet. oavsett om du har lite hull på magen eller har små bröst.


   
SvaraCitera

MsCloudberry:

Hur viktigt är det egentligen att ha en platt mage och stora bröst? Jag vet att man säger "du är fin som du är", men kom igen, killar vill ha vissa saker. Måste man ha en platt mage för att räcka till?

superviiktigt för oseriösa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Träffa en kille som gillar som du är, inte ett cp som vill ha dig som han vill ha det.

var hittar man såna? a


   
SvaraCitera

+ allt fett lixom flyter ut när man ligger ner om man har lite tjokizmage ;D sen om man vill testa andra ställningar är det mitt ovanstående tips som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

+ allt fett lixom flyter ut när man ligger ner om man har lite tjokizmage ;D

haha jag är inte tjock, bara otränad. eller. äh, magen är inte platt


   
SvaraCitera

MsCloudberry:

var hittar man såna? a

Överallt. Alla gillar inte platta magar, smala tjejer.

Själv så var jag ihop med en mullig kvinna. Hon vägde nästa mer än mig fast jag gillar det.


   
SvaraCitera

MsCloudberry:

haha jag är inte tjock, bara otränad. eller. äh, magen är inte platt

ah det är no worries för någon normal snubbe, enda jobbiga är väl om du inte trivs


   
SvaraCitera