Aviseringar
Rensa alla

Räcka till


Ser du inte ut som en skyltdocka är du körd asså.


   
SvaraCitera

vad för kille vill du sexa, någon speciell eller någon random bara? är det någon speciell så tycker han säkert du är fin som du är. är det något random så är han ju bara ute efter ditt hål, så spela roll hur du ser ut liksom[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ser du inte ut som en skyltdocka är du körd asså.

True.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

vad för kille vill du sexa, någon speciell eller någon random bara? är det någon speciell så tycker han säkert du är fin som du är. är det något random så är han ju bara ute efter ditt hål, så spela roll hur du ser ut liksom[smile]

no no, ingen speciell 🙂 men klockan tickar, det är sommar med läger och allt. alltid bra att veta


   
SvaraCitera

MsCloudberry:

no no, ingen speciell 🙂 men klockan tickar, det är sommar med läger och allt. alltid bra att veta

desperat eller?[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

desperat eller?[wink][wink][wink]

guhulp. nej!


   
SvaraCitera

MsCloudberry:

guhulp. nej!

aha, synd[blush]


   
SvaraCitera

MsCloudberry:

men klockan tickar

Aaa, när du når 18 och är oskuld så sprängs du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

men klockan tickar

menar ju inte så, menar att jag vill.


   
SvaraCitera

MsCloudberry:

menar ju inte så, menar att jag vill.

För att?


   
SvaraCitera

Alltså.

Precis som att vissa (jag säger VISSA) tjejer vill ha massa muskler och shit så vill VISSA killar ha platt mage och stora bröst.

Men långt ifrån alla. De flesta nöjer sig med vanliga tjejer. Sluta oroa dig och var nöjd med dig själv. Det värsta är en tjej som är osäker på sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

För att?

sen när blev man tvungen att förklara sig? för att jag vill testa och se så att man typ inte dör eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ovie Vicious:

Det värsta är en tjej som är osäker på sig själv.

right. tack.


   
SvaraCitera

[sad]

MsCloudberry:

sen när blev man tvungen att förklara sig? för att jag vill testa och se så att man typ inte dör eller nåt.


   
SvaraCitera

MsCloudberry:

sen när blev man tvungen att förklara sig? för att jag vill testa och se så att man typ inte dör eller nåt.

[crazy]


   
SvaraCitera