Aviseringar
Rensa alla

Räcker 13 cm lång kuk när man ska knulla?


Ämnesstartare

KUK:

Men hon vill vara med dig iaf alltså inte göra slut? För jag vet inte om jag vågar bli ihop med nån när jag har så liten 🙁

De dåliga de är att vissa ställningar är o möjliga.den räcker bara inte till att fixa allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet för jag har stor kuk 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennis99:

De dåliga de är att vissa ställningar är o möjliga.den räcker bara inte till att fixa allt

Men tycker det är bra att hon vill va med dig endå! 😀

jocke1234:
jag vet för jag har stor kuk 

Hur kan du veta då? :C


   
SvaraCitera

Det är inte alltid bra med stor kuk , ibland får man inte in den om tjejen inte är tight . 


   
SvaraCitera

KUK: Storleken spelar ingen roll

du har väl 10 fingrar och en tunga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absolut gör det! Om det är kärlek så tror jag ej att krav på kukstorlek finns på kartan


   
SvaraCitera
Exner

Ja                   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:

Men tycker det är bra att hon vill va med dig endå! 😀

Hur kan du veta då? :C

Ja men så länge hon va ung gillade hon sexet ja gilla.men hon blev ju på verkad av sina kompisar om å ha en kille som kan pippa.blev mindre å mindre på slutet


   
SvaraCitera

Det är tillräckligt för en kines...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doop snogg:

du har väl 10 fingrar och en tunga?

men det har dom själva också. om dom inte ville ha kuk så skulle dom bara ha sex med sig själva xD


   
SvaraCitera

.

Doop snogg:

du har väl 10 fingrar och en tunga?

^

Det viktigaste är inte storleken, utan hur du använder den (gråter för att jag är så kliché Gråter). 13 cm är ju inte stort, men det är ju inte heller så litet att sexet inte kommer vara genomförbart. Testa dig fram/googla/fråga någon för att hitta ställningar där du kan komma in djupare, eller där det känns mer för tjejen (självklart individuellt, så du behöver en tjej för att ta reda på detta). Och du har som sagt antagligen 10 fingrar och en tunga. Tumme upp


   
SvaraCitera

KUK: men det har dom själva också. om dom inte ville ha kuk så skulle dom bara ha sex med sig själva xD

Om vi inte snackar världens vigaste tjej här så har hon nog inte så mycket användning av sin tunga. Och sex handlar verkligen inte bara om kuk i fitta (det måste inte ens innehålla det alls), det handlar om att testa sig fram och hitta saker man tycker är skönt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strawbeerry:

Om vi inte snackar världens vigaste tjej här så har hon nog inte så mycket användning av sin tunga. Och sex handlar verkligen inte bara om kuk i fitta (det måste inte ens innehålla det alls), det handlar om att testa sig fram och hitta saker man tycker är skönt. 

vad kan va mer skönt än kuk då? xD


   
SvaraCitera

KUK:

vad kan va mer skönt än kuk då? xD

Väldigt mycket... Penetrering är väldigt sällan det som känns skönast för tjejen, och det är t.ex väldigt svårt att komma för de flesta tjejer av enbart penetrering. Samhället har bara en väldigt fyrkantig och snäv bild av vad exakt sex är, och vad som "ska" kännas skönt. Man får testa sig fram tills man hittar något man gillar - det är ju det som gör sex så underbart.


   
SvaraCitera

KUK:

men det har dom själva också. om dom inte ville ha kuk så skulle dom bara ha sex med sig själva xD

nej, med andra utan kuk.


   
SvaraCitera