Aviseringar
Rensa alla

Räcker min kukstorlek för framtida ligg?


Vetefan:
Jag är en 14 årig kille som har en kuk som är 14cm lång och 10cm omkrets, har inte direkt brottom med att bli av med oskulden men skulle gärna veta om det räcker för att tillfredsställa en tjej.

kompis jag är 11 år och har en kuk som är 16 cm Cool


   
SvaraCitera

123fendas:
klart den räcker

Inte bråttom, bra det, jag är fan 16 år gammal, och jag har inte fått ligga. jag blir arg när jag läser inlägg på detta forum, det medger jag. 

Saaameee 


   
SvaraCitera

Vetefan:
Jag är en 14 årig kille som har en kuk som är 14cm lång och 10cm omkrets, har inte direkt brottom med att bli av med oskulden men skulle gärna veta om det räcker för att tillfredsställa en tjej.

Wtf hur fan har du en kuk på 1 dm i omkrets??? Vet du du hur otroligt för stort det är?? Du tror inte att du mätt fel??


   
SvaraCitera

The Sea Emperor: Du tror inte att du mätt fel??

jag vill inte vara den som är den men jag tror det är du som mätt fel hehe. om du har ett måttband så kan du göra en cirkel av det som täcker 0-10 cm, det är omkretsen. 10 cm är fullt normalt


   
SvaraCitera

betänk att ett genomsnittligt finger är någonstans mellan 4 och 6 cm i omkrets. han går alltså inte runt med en paddelformad kuk 


   
SvaraCitera

The Sea Emperor:

Saaameee 

Jag har förändrats mycket sedan 11 februari. Jag är fortfarande ledsen, men på ett annat sätt. Jag har insett att jag vill att en tjej ska gilla mig för den jag är, vilket verkar omöjligt. Jag har dåligt självförtroende och social ångest. Och jag var kär i en 24-årig kroatisk kvinna som inte gillade mig; jag vet inte om jag kan bli kär i någon annan.


   
SvaraCitera

123fendas:

Jag har förändrats mycket sedan 11 februari. Jag är fortfarande ledsen, men på ett annat sätt. Jag har insett att jag vill att en tjej ska gilla mig för den jag är, vilket verkar omöjligt. Jag har dåligt självförtroende och social ångest. Och jag var kär i en 24-årig kroatisk kvinna som inte gillade mig; jag vet inte om jag kan bli kär i någon annan.

Alltså I feel you man, jag har själv gillat 5 andra tjejer i mitt liv och sagt hur jag känner för dem men har ändå inte blivit besvarad. Vissa tjejer jag har pratar lite med om just sånt här snackar alltid om att: ” men det är ju bara utseendet som räknas, och så länge man älskar sin partner”. Yeah right, var är alla tjejer då? Hade de inte gått på utseendet så hade de funnits där, men det gör de inte. Jag kan stolt säga att jag är den snällaste killen som några av de tjejer jag har träffat, de känner. Det duger ändå inte.


   
SvaraCitera

The Sea Emperor:

Alltså I feel you man, jag har själv gillat 5 andra tjejer i mitt liv och sagt hur jag känner för dem men har ändå inte blivit besvarad. Vissa tjejer jag har pratar lite med om just sånt här snackar alltid om att: ” men det är ju bara utseendet som räknas, och så länge man älskar sin partner”. Yeah right, var är alla tjejer då? Hade de inte gått på utseendet så hade de funnits där, men det gör de inte. Jag kan stolt säga att jag är den snällaste killen som några av de tjejer jag har träffat, de känner. Det duger ändå inte.

Jag tror att för många är utseendet inte det enda som räknas. Jag är säker på att min personlighet är mitt problem.


   
SvaraCitera

Vetefan:
Jag är en 14 årig kille som har en kuk som är 14cm lång och 10cm omkrets, har inte direkt brottom med att bli av med oskulden men skulle gärna veta om det räcker för att tillfredsställa en tjej.

Oja 14 cm är ju bra för din ålder och det är ju ungefär vad genomsnitt storleken för vuxna är 🙂


   
SvaraCitera

The Sea Emperor:

Wtf hur fan har du en kuk på 1 dm i omkrets??? Vet du du hur otroligt för stort det är?? Du tror inte att du mätt fel??

Omkrets och diameter är helt olika mått.


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Omkrets och diameter är helt olika mått.

Nu blev det pinsamt, var tvungen att mäta själv… det var inte alls så stort som jag trodde…


   
SvaraCitera

Milfy:

Oja 14 cm är ju bra för din ålder och det är ju ungefär vad genomsnitt storleken för vuxna är 🙂

Gå till ungdoms mottagning eller ring läkare upplysningar 
Eller RFSU
Ring flera och fråga ifall man kan göra något ge hormoner
Tyvär även sexologer med mera som inte vet. Vill bara vara snälla
Ingen vill nästan ingen vill eller vågar inte säga som det är 
Det är ganska många som har en liten penis. Inte många procent men 50 tusen eller mer män har för liten i Sverige vad jag tror 
Själv liten 


   
SvaraCitera
Gifted

zinktillskott ska tydligen ha positiv effekt under puberteten.


   
SvaraCitera

Vetefan:
Jag är en 14 årig kille som har en kuk som är 14cm lång och 10cm omkrets, har inte direkt brottom med att bli av med oskulden men skulle gärna veta om det räcker för att tillfredsställa en tjej.

Vetefan:
Jag är en 14 årig kille som har en kuk som är 14cm lång och 10cm omkrets, har inte direkt brottom med att bli av med oskulden men skulle gärna veta om det räcker för att tillfredsställa en tjej.

Ta lungt men du kommer träffa tjejer som tycker du är för liten tror jag. Men också de som tycker du är ok. Du måste våga. Gå inför att att några kommer vara fel. Det är mer accepterat idag tack vare att man kan prata om det att ha liten dong. Åk till Thailand och övriga Asien. Asiatiska kvinnor är mer vana med små grabbar. Då deras män är mindre. De har helt annan mentalitet. Satsa på skolan och fet lön. Det man inte I KUKEN får du ha i plånboken. En del kvinnor tycker plånboken är viktigare. 


   
SvaraCitera