Aviseringar
Rensa alla

Rädd, arg, besviken, irriterad


Ämnesstartare

Hej, jag är en gammal användare som i behov av att skriva av mig - främst för att få någon typ av sympati - registrerade mig på nytt snabbt som bara den

Var inne på en "rasisthemsida" (där de ofta hänger ut invandrare/utländska som begått brott) och fick syn på en artikel om mitt ex bror. Jag har länge vetat att hans bror hållit på med en hel del olagligt men varje gång jag ens nämnde något litet jag inte tyckte om så blev mitt ex jättearg på mig och sa att hans familj var den bästa. Har inte någon kontakt med honom eller någon från hans familj/släkt men är så besviken och irriterad. Jag visste ju det, jag försökte hjälpa och säga något men ingen lyssnade. Jag vill skrika rakt ut och berätta allt, för jag blev själv utsatt för en hel del skit av både han och hans familj.

Är så himla besviken på allt som rör det jag hade med honom. Hans bror och alla runtomkring som inte märker eller stoppar all skit som pågår. Så irriterad på att folk jag känner uppmanar dem som gör fel, som skrattar åt deras skämt och som hälsar på dem på stan. Vad fan håller folk på med?! Är så sur. Det började med den äldsta brodern, sedan den andra, den tredje och nu mitt den jag tyckte om mest som sitter och påstår att kvinnor är objekt och endast till för barnafödande och sex. Det blir bara värre och värre och känns verkligen som jag är den enda som kommer se det innan det är försent.

Känner mig så maktlös och vill bara att någon eller något resulterar i att brodern får se artikeln. Det pinsamma är att det är en jättetydlig bild på honom också. Herregud.


   
Citera
Ämnesstartare

Artikeln är jättelång och jag vågar inte läsa den men tror han fick fängelsestraff... Hur kan folk inte fattat............................................................... Blindstyren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skäms så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta bort/lås tråd, tack!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv ut och posta anonymt ba


   
SvaraCitera