Aviseringar
Rensa alla

Rädd för att bli flint =(


Ämnesstartare

WaterTiger:

Fullkomligt harmlöst,men om du använder det på en katt så dör den.

Öh? Är det sant? Är det testat eller är det bara ett gammalt ryckte? Låter väldigt absurt iafl...

Själv skulle jag dock aldrig använda rogaine eller något annat, skulle låta naturen ha sin gång, även om jag redan nu är rätt så stirrig över hur sjukt tunnhårig jag är (utan att överdriva... kan lägga upp en före och efter-bild på hur det ser ut runt avloppet när jag duschat...)...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Öh? Är det sant? Är det testat eller är det bara ett gammalt ryckte? Låter väldigt absurt iafl...

Själv skulle jag dock aldrig använda rogaine eller något annat, skulle låta naturen ha sin gång

Jag vill bara tjäna pengar,rogaine har effekt men bara sålänge man tar det,så jag skulle ha en långvarig inkomst.

Vet ej om det är rykte eller ej att katter dör. Rent generellt så blir jag oroad av saker som får hår att växa när det inte borde det.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]Saker som växer som inte borde växa på sättet dom växer är väl allmänt oroande, som tex. tomater lika stora som vattenmeloner... och annat genmanipulerat som man äter... köttklister, namnam![rolleyes]

WaterTiger:

Jag vill bara tjäna pengar,rogaine har effekt men bara sålänge man tar det,så jag skulle ha en långvarig inkomst.

Jag är för trött för o se skillnad på sarkasm och... ja, inte sarkasm... men menar du att hår är direkt förknippat till inkomst?[crazy]

Isåfall borde det här vara en av världens rikaste män
Image
Om den eller andra liknande bilder är fake eller ej vågar jag inte säga något om[ops] (google-sök på bilder, så ser du massa andra som borde vara världens rikaste, förutsatt att bilderna är äkta såklart...)

Blofeld, du kanske hellre vill se ut så?[crazy] Eller såhär (bilden nedan)
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag är för trött för o se skillnad på sarkasm och... ja, inte sarkasm... men menar du att hår är direkt förknippat till inkomst?

Nej fyfan,om den mannen rakar huvudet är han ett vandrande underliv.

Jag menade att om trådskaparen vill köpa rogaine så har jag en långvarig inkomst eftersom han kommer behöva ta det tills han dör eller bli flintskallig. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WaterTiger:

Jag menade att om trådskaparen vill köpa rogaine så har jag en långvarig inkomst

Är du en rogaine-säljare/tillverkare/delägare eller nåt?[crazy]

WaterTiger:

Nej fyfan,om den mannen rakar huvudet är han ett vandrande underliv.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Är du en rogaine-säljare/tillverkare/delägare eller nåt?

Näh,men går ju att köpa alzheimers mediciner/bröstcancer mediciner/rogaine/smärtstillande/ångestdämpande/sömnmedel/läkemedel inriktade för män respektive kvinnor etc. Penicillin och antibotika också.

Fast mitt erbjudande var inte seriöst egentligen. Skulle aldrig engagera mig för någon annan. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hah. Själv har man rätt tjockt hår, ingen nära i släkten som skulle föra det genetiskt vidare heller.


   
SvaraCitera

Blofeld:

Långt och rufsigt hår, är snyggt

Ja det är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

funderar dock på att raka det helt ngn gång men känns liiite fel

varföör? Beror i för sig på hur människan ser ut som har rakat skallen men oftast så ser det jävligt bra ut [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blofeld:

Långt och rufsigt hår, är snyggt

och skägg!


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

isola:

Alla män blir skalliga förr eller senare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blofeld:

Långt och rufsigt hår

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChiliDUVET:

varföör? Beror i för sig på hur människan ser ut som har rakat skallen men oftast så ser det jävligt bra ut [bigsmile]

har 1mm vid snaggat ändå så skulle inte vara så stor skillnad
men när jag tänker helrakat så tänker jag nazist [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLm:

nej

Jo, om de lever tillräckligt länge.


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

   
SvaraCitera