Aviseringar
Rensa alla

rädd för att gå in i ett seriöst förhållande


Ämnesstartare

jag är rädd för att gå in i ett seriöst förhållande för att jag är rädd att killen ska såra mig eller att killen bara är ute efter sex och sen efter man haft samlag så är det bara hejdå. Därför brukar jag oftast hålla på med killar när jag inte är nykter för då kan man skylla på att man inte kommer ihåg vad som hände och då blir inte killen sårad lika mycket ifall jag inte skulle vilja ha något seriöst. Jag har inte så mycket erfarenhet av förhållanden därför behöver jag tips på vad jag ska göra ?


   
Citera

Man blir alltid sårad i förhållanden eller sårar den andre och det kommer du bli särskilt i din ålder då allt är en berg- och dahlbana. Men så är kärlek. Vill du uppleva det härliga och fina med det så måste du acceptera att det finns risker du inte kan styra över. Låt aldrig någon vara dum mot dig, uttöver det - släpp loss och ta ej allt så seriöst... lev o älska

 


   
SvaraCitera

Se till att inte ligga med honom tills ni har en relation där du veta att han tycker om dig då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har fått för mig att vissa bara vill ligga och då kan dom ju vänta tills jag tror att att han tycker om mig.


   
SvaraCitera

Om du nu dricker dig full och flörtar med någon så är det inte skysst mot någon annan eller sig själv fy skäms Icke!

Jag är singel och vill ha flickvän (bry dig inte om det om du inte gör det) och ja jag är kanske inte rädd för de som du är rädd för men alla killar är inte sådana, de är få iaf inte många.


   
SvaraCitera

Gör sånt du själv vill kanske 


   
SvaraCitera

Skit i problemen. Va singel 


   
SvaraCitera