Aviseringar
Rensa alla

rädd för att ha sex!


Ämnesstartare

någon som kan ge bra tips till en tjej på 17 som inte vågar ha sex.. vet egentligen att det inte är något att vara rädd för men endå.. [shake]
Hjälp!!

både tjejer o killar säg vad ni tycker.


   
Citera

varför vara rädd för nåt som kommer vara kasst och pinsamt dom första gångerna för båda?


   
SvaraCitera

Varför är du rädd?


   
SvaraCitera

Varför vara rädd för någonting som gör att du får en pirrig känsla i hela kroppen, träning och en tid av flummiga stjärnor framför ögonlocken?


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

både tjejer o killar säg vad ni tycker.

du tycker det är pinsamt, du borde ha sex med någon som du inte ska träffa igen, one night stand, då behöver man inte bry sig om man är dålig eller något, bara köra sitt eget race.


   
SvaraCitera

ha inte sex kanske


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

ha inte sex kanske

vafan säger du människa, mera tjejer åt folket[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Varför är du rädd?

jag vet inte, rädd att det ska göra ont antar jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

du tycker det är pinsamt, du borde ha sex med någon som du inte ska träffa igen, one night stand, då behöver man inte bry sig om man är dålig eller något, bara köra sitt eget race.

jasså det tyckte du var en bra lösning.. fan heller!


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

jag vet inte, rädd att det ska göra ont antar jag..

gör bara ont för vissa, och dem säger att det inte gör så farligt ont,
+ är man skit kåt så ska det inte göra ont.
Du kan få en bild på mig, då kommer det nog gå bra om du tittar på bilen innan du ska ha sex


   
SvaraCitera

min första gång var inte alls pinsamt och vi pratade väldigt mycket
oftast så gör det ont men om man har tur så har man redan blivit spräckt av t.ex tamponger osv

men att ha sex är något väldigt naturligt och om det känns obekvämt eller pinsamt så kanske det inte är rätt tillfälle men du ska inte behöva ta emot tips!
ni ska bara ta det lugnt och fint prata gärna med varandra om du har ont eller om han känenr sig säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chinese:

men att ha sex är något väldigt naturligt och om det känns obekvämt eller pinsamt så kanske det inte är rätt tillfälle men du ska inte behöva ta emot tips!
ni ska bara ta det lugnt och fint prata gärna med varandra om du har ont eller om han känenr sig säker.

mm vet egentligen att det är så jag ska tänka men..
tack ändå!


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

mm vet egentligen att det är så jag ska tänka men..
tack ändå!

Var glad att du har möjligheten i alla fall... finns ju vissa andra som aldrig kommer få nåt. Jag exempelvis.


   
SvaraCitera

sålänge du tycker att det verkar läskigt så är du antagligen inte redo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte du är redo 🙂

Jag gjorde det misstaget att ha sex när jag inte var redo, gör inte det. Det var hemskt och jag ville bara dra täcket över huvudet och grina. Vänta tills du känner att du vill:)

Men om du ändå tänker ha sex, berätta innan för den personen att du är oskuld, så han tar det lugnt 🙂


   
SvaraCitera