Aviseringar
Rensa alla

rädd för att sova


Ämnesstartare

Hejsan! Tänkte bara fråga om jag är ensam om att vara rädd för att sova. Inte sjävla sömnen jag är rädd för utan mina drömmar. Mina drömmar är väldigt värkliga och jag vet aldrig om den är san eller inte frörens jag har pratat med min mamma. Det största problemet för mig är att jag blir sur, får astma anfall och gråter när jag blir för trött vilket händer i skolan. Jag blir sur på lärare och mina kompisar för ingeting. Och som idag hade jag ett astma anfall i en timme och jag var lila om kinderna. Börjar bli orolig över min hälsa efter som jag tränar sex gånger i veckan. Två dagar i veckan tränar jag även dubbel pass och kände idag att jag inte ens orkade ett pass som är det kortaste av alla passen i veckan.


   
Citera

av annan anledning

är rädd att jag aldrig vaknar igen, ibland. 


   
SvaraCitera

Jag är också rädd för mina drömmar. när jag var yngre brukade jag skriva drömdagbok när jag vaknade, då kändes drömmen mer overklig och mindre läskig. kunde då läsa det senare på dagen och förstå att det bara var en dröm och att det inte var någon fara.


   
SvaraCitera

Att du tränar 6 gånger i veckan betyder nödvändigtvis att du blir mer vältränad och mår bättre... du borde se över din träning. Får du något resultat? Hur känner du dig i kroppen? Blir du starkare, uthålligare, får bättre kondis osv av träningen?


   
SvaraCitera