Aviseringar
Rensa alla

Rädd för att träffa hans kompisar!


Ämnesstartare

Hejj!
Jag behöver akut hjälp!!
Jag vet inte om jag vågar träffa min pojkväns kompisar!
Vad ska vi prata om och hur får jag dom att tycka om mej ?
e egentligen ganska dålig på att träffa nya människor, vad ska jag göra?
Skämms lita över detta o vågar inte prata med min kille om de! [tard][sad][love][love]


   
Citera

Fejka en jättetrevlig och glad personlighet och hälsa på alla. Obs menar inte fejka som i att du ska vara någon annan än dig själv, mer fake it until you make it så att säga.


   
SvaraCitera

Sluta oroa dig. tycker inte hans kompisar om dig av en eller annan anledning så är det väll synd, men inget mer än det.


   
SvaraCitera

Var bara glad och noggrann med att hälsa och visa lite intresse så går det nog bra.
Det är ju inte så att du måste underhålla dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GröntSlajm:

Jag vet inte om jag vågar träffa min pojkväns kompisar!
Vad ska vi prata om och hur får jag dom att tycka om mej ?

Jag var också livrädd när jag skulle träffa min pojkväns kompisar, men jag sa det till honom och han hjälpte liksom till då och bad alla hälsa på mig, inkluderade mig i deras samtal/skäm osv så det gick jättebra.
Prata med din kille om det, han förstår säkert.


   
SvaraCitera

var så trevlig osv du bara kan
även fast risken finns för att de redan ogillar dig
brukar generellt vara svårt att bli populär bland ens pojkväns vänner och vice versa, fördomar osv you know
men lycka till!


   
SvaraCitera

Zapetta:

brukar generellt vara svårt att bli populär bland ens pojkväns vänner och vice versa,

[surprised] Aldrig upplevt detta.


   
SvaraCitera

Zapetta:

fast risken finns för att de redan ogillar dig

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Zapetta:

även fast risken finns för att de redan ogillar dig

haha [tard]

vad vore det för knäppa kompisar?


   
SvaraCitera

Nintendo:

[surprised] Aldrig upplevt detta.

har typ bara upplevt detta, eller ja.. de jag kände sen innan var det inga problem med men de andra var typ bara negativt inställda till att han hade flickvän

krasch:

vad vore det för knäppa kompisar?

antagligen folk som är negativt inställda till förhållanden
vet själv hur det är [blush]


   
SvaraCitera

du behöver inte göra mer än att hälsa lite, fråga något lite om hur länge dom känt varandra eller något sånt, skämta lite om din kille lite för dom kanske, du behöver inte showa allt för mycket, ingen som förväntar sig det


   
SvaraCitera

Jag har ett omvänt problem. En tjej som använder sina vänner som någon sorts skyddsväst eller sköld. [smile]


   
SvaraCitera

x_marty:

Jag har ett omvänt problem. En tjej som använder sina vänner som någon sorts skyddsväst eller sköld. [smile]

Hur menar du?


   
SvaraCitera

dazed:

Hur menar du?

Till exempel om jag skickar iväg ett sms och frågar om hon vill ses. Så svarar hon, ja visst. Jag och Emma är hos dig tjugo minuter.

I lol'd.


   
SvaraCitera

x_marty:

Till exempel om jag skickar iväg ett sms och frågar om hon vill ses. Så svarar hon, ja visst. Jag och Emma är hos dig tjugo minuter.

Jaha förstår, känner igen, sånt suger


   
SvaraCitera