Aviseringar
Rensa alla

Rädd för att träffa hans kompisar!


dazed:

Jaha förstår, känner igen, sånt suger

Bara gå vidare. Hade inget att hämta där iallafall.


   
SvaraCitera

x_marty:

Bara gå vidare. Hade inget att hämta där iallafall.

Om man vill försöka ska man väl antagligen försöka jävligt kanske ännu trevligare mot "emma" då får jag för mig


   
SvaraCitera

dazed:

Om man vill försöka ska man väl antagligen försöka jävligt kanske ännu trevligare mot "emma" då får jag för mig

Fenomenal nödlösning. Men strunt samma. Flickor från förorten har inget att göra i stan. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

ng. M

kan som tjej tänka att om detta e din flickvän så vill hon bara att du ska träffa hennes kompisar. e det ett ragg du hoppas att ligga med använder hon det som du misstnkte för att slippa hamna i den sitsen [wink]

tack för alla bra tips förresten![love]

men sen tänker jag att även fast jag pratar och e med i samtalen så kommer dom börja prata om saker jag inte har ngt att säga om och jag blir tyst och utanför.... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någonting jag har lärt mig är att så fort de pratar om ett ämne man känner sig hemma i ska man kasta sig in i diskussionen. ofta är det uppskattat och man kan driva lite med dom, särskilt om de är killar. har liksom fått uppfattningen att killar lättare blir kompis med tjejer de kan retas och tönta sig med.


   
SvaraCitera