Aviseringar
Rensa alla

Rädd för att vara kär/snacka med killen jag gillar


Ämnesstartare

Hej, igår var jag på omegle och träffade en jättesöt latino kille i arton års åldern. Vi körde sanning eller konsekvens ett tag och jag tyckte det var roligt, han sa inget speciellt snuskigt utan larvade sig mest som killar kan göra, jag tyckte som sagt att han var trevlig och frågade om hans fb och sen addade jag honom. Idag i skolan tänkte jag väl lite grann på honom, sen när jag kom hem sa han att vi kunde videochatta idag igen. Jag vet inte om jag vågar eftersom han gillar mig tlbks och har frågat om vi kan vara tsm o så. Ska de vara läskigt/osäkert att vara kär/gilla någon? Har ni tips?


   
Citera

Du ska vara försiktig då det här är en person som du aldrig har träffat på riktigt och han kanske inte är den snälla person som han uppger sig för att vara.
Du bör inte träffa honom förrns ni har snackat ett tag.

Ni kan ju videochatta, han är ju snäll så det är ju lugnt. Om han gör något dumt och sedan inte slutar så bör du bryta kontakten.
Dock så brukar personer som 'r snälla från början att fortsätta vara det och de är förmodligen lika snälla irl.

Du bör nog säga till honom att du är nervös och vad du känner så förstår han nog.


   
SvaraCitera

man kan bli mindre rädd om man röker meta innan


   
SvaraCitera

Meta:
man kan bli mindre rädd om man röker meta innan

Bra tips där, då kan man verkligen komma riktigt långt i livet. Bli VD för värsta företaget och mångmiljonär Galen (ironi)


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Bra tips där, då kan man verkligen komma riktigt långt i livet. Bli VD för värsta företaget och mångmiljonär Galen (ironi)

ja det kan man för då få man lust att leva ja känner en som har gått långt som är jätte rik för hann ha sålt massa och ha egna lokaler och ha starta resturang och bar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Bra tips där, då kan man verkligen komma riktigt långt i livet. Bli VD för värsta företaget och mångmiljonär Galen (ironi)

trevlig-snubbe:

Bra tips där, då kan man verkligen komma riktigt långt i livet. Bli VD för värsta företaget och mångmiljonär Galen (ironi)

trevlig-snubbe:

Bra tips där, då kan man verkligen komma riktigt långt i livet. Bli VD för värsta företaget och mångmiljonär Galen (ironi)

de kan jag nästan inte.. för jag vågar inte skriva hej till honom utan att jag blir rädd.


   
SvaraCitera

ilovemichaelforever:

de kan jag nästan inte.. för jag vågar inte skriva hej till honom utan att jag blir rädd.

Just det citaten från mig var inte till dig men jaja.

Varför 'r du rädd för honom? Ni tycker ju om varandra!


   
SvaraCitera

Meta:

ja det kan man för då få man lust att leva ja känner en som har gått långt som är jätte rik för hann ha sålt massa och ha egna lokaler och ha starta resturang och bar

O jävlar! Ja så länge man inte missbrukar drogen så är det lugnt. JAg har hört från min bror och pappa och även en kompis till min bror som fick Morfin på sjukhuset för att de behövde det då de hade gjort illa sig. Man mår sjukt bra av det och om det är en säng som är oskön så känns den alldeles mjuk och härlig att ligga i om man tar Morfin.
Men iaf, om man får en kick av det och använder sig av den på rätt sätt som din kompis har gjort så är det strålande! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Just det citaten från mig var inte till dig men jaja.

Varför 'r du rädd för honom? Ni tycker ju om varandra!

men jag vet inte när jag ska skriva, skriver med honom så blir jag småpirrig och nervös.
och igår så videochattade vi och då skakade typ hela jag, asså de är aslöjligt men whateva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

O jävlar! Ja så länge man inte missbrukar drogen så är det lugnt. JAg har hört från min bror och pappa och även en kompis till min bror som fick Morfin på sjukhuset för att de behövde det då de hade gjort illa sig. Man mår sjukt bra av det och om det är en säng som är oskön så känns den alldeles mjuk och härlig att ligga i om man tar Morfin.
Men iaf, om man får en kick av det och använder sig av den på rätt sätt som din kompis har gjort så är det strålande! 🙂

var fan får jag tag på det då?


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

O jävlar! Ja så länge man inte missbrukar drogen så är det lugnt. JAg har hört från min bror och pappa och även en kompis till min bror som fick Morfin på sjukhuset för att de behövde det då de hade gjort illa sig. Man mår sjukt bra av det och om det är en säng som är oskön så känns den alldeles mjuk och härlig att ligga i om man tar Morfin.
Men iaf, om man får en kick av det och använder sig av den på rätt sätt som din kompis har gjort så är det strålande! 🙂

ja han är jätte duktig ja vill bli som han


   
SvaraCitera

Meta:

ja han är jätte duktig ja vill bli som han

Gött det, dock så klarar du dig nog utan Meta Blink


   
SvaraCitera

ilovemichaelforever:

var fan får jag tag på det då?

Ja du, det finns alltid någon gränd någonstans, dock är det världens sämsta ide för det är en massa shit i det och du vet aldrig vad du får i dig och du hamnar bara i problem.


   
SvaraCitera

ilovemichaelforever: jättesöt latino kille i arton års åldern.

Lita inte på latinokillar i artonårsåldern förrän du känner dem ordentligt.


   
SvaraCitera

Meta:
man kan bli mindre rädd om man röker meta innan

anmäld


   
SvaraCitera