Aviseringar
Rensa alla

Rädd för sexorna


Ämnesstartare

Detta är kanske lite konstigt att skapa en tråd om men..

När jag gick i ettan så var jag konstant rädd för alla som var äldre, att bara titta på en sexa var läskigt och pinsamt. När jag gick i sexan så kom ettorna fram till mig, frågade vad jag hette, frågade om dom fick vara med och göra det vi gjorde. Så mycket modigare. När jag började sjuan visade jag respekt för niorna och så.. Men när jag själv går i nian så säger sjuorna kaxiga ord, tror dom är så mycket bättre än allt och alla och dom tror dom vet bäst om precis allt.

Blir alla ungar bara modigare och modigare hur längre in vi kommer in på 2000- talet? Ingen etta var rädd för sexorna när jag var en sexa men när jag var etta var alla rädda för sexorna.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

SandraAndersson:

När jag började sjuan visade jag respekt för niorna och så.. Men när jag själv går i nian så säger sjuorna kaxiga ord, tror dom är så mycket bättre än allt och alla och dom tror dom vet bäst om precis allt.

Håller med och vet att jävligt många andra håller med... vet inte varför det blivit så... kanske att dom lärt sig att det är okej att vara kaxig för att niorna och sexorna är det eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandraAndersson:

När jag gick i ettan så var jag konstant rädd för alla som var äldre, att bara titta på en sexa var läskigt och pinsamt.

När jag gick i ettan väntade jag på rasterna så jag kunde spöa skiten ur sexorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha, sådär var det för mig med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så var det inte för mig. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

När jag gick i ettan väntade jag på rasterna så jag kunde spöa skiten ur sexorna.

haha kul för dig

mjölk:

Hahahaha, sådär var det för mig med!

haha tror många har varit med om det faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exakt så var det för mig/oss också.
Även lite i gymnasiet fortfarande.

Ett klockrent exempel var att efter vi hade börjat trean och bara ett par veckor av terminen hade gått - så satt jag och de nio som umgicks i klassen i våra soffor vid skåpen och tjötade så som vi gjort i två år tidigare ungefär. Så sitter Sincan och blåser i en flaska så det ålter verkligen svinhögt ett par gånger. Så kommer en av vår linjes nya ettor, utan att överhuvutaget pratat med oss innan, och säger typ "Men för helvete, kan du lägga av med det där?".

Så säger man ju inte till de stora, farliga treorna eller? [sad]
Dold text: btw, han fortsatte blåsa, mest för att bevisa poängen liksom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahha känner igen mej som fan, alla i vår klass snackade alltid om att det har blivit så jobbigt när sexorna tror att dom kan komma o va kaxiga o skit. så jag slog en en gång;o efter det blev han rätt tyst, men blir skönt nu på gymnasiet o slippa dom ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojohannaa:

. så jag slog en en gång;o efter det blev han rätt tyst,

Haha det är alltid lite kastrerande för en kille att få spö av en brud [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Haha det är alltid lite kastrerande för en kille att få spö av en brud

hahah jo, det var ju inte tänkt att d et skulle bli så hårt men jag bara slog till honom i huvet med knytnäve hahhah det blev lite hårdare än jag trodde [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojohannaa:

hahah jo, det var ju inte tänkt att d et skulle bli så hårt men jag bara slog till honom i huvet med knytnäve hahhah det blev lite hårdare än jag trodde [surprised]

Nice värsta amazonen ju! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAg håller med... Fan vet varför det blivit så....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha var också rädd för sexorna när jag var liten.. tyckte att dom var coola men läskiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Nice värsta amazonen ju!

mhahaha , nae ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

haha var också rädd för sexorna när jag var liten.. tyckte att dom var coola men läskiga.

jaa sexorna borde vara rädda för oss nu men dom är kaxiga som fan


   
SvaraCitera