Aviseringar
Rensa alla

Rädd för sexorna


Ja många barn är kaxiga och elaka som fan. Man vill nästan att det ska vara tillåtet att slå barn som har noll respekt för omgivningen. [tired]
När jag gick i sjuan kom en sketen unge och slog mig utan vidare. Jag hade inte gjort någonting, det var helt oprovocerat.
Ja ungjäveln fick en smäll och gnällde hos en lärare, men det var ungen som fick skiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, håller verkligen med


   
SvaraCitera

SebastianE:

När jag gick i ettan väntade jag på rasterna så jag kunde spöa skiten ur sexorna.

Det här inlägget vinner tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var likadant på min högstadieskola. Sexorna var sjukt kaxiga mot både sjuor, åttor och nior. Var speciellt en liten skitunge som älskade att reta gallfeber på mig när jag gick i sjuan och han i sexan. Jag brukade jaga honom längs hela skolan. Dock var han sjukt snabb, men de gånger jag väl fick tag på honom fick han en snyting eller två. En gång dängde jag in honom i väggen.

Han gnällde så småningom hos lärarna och påstod att jag trackasserade honom när det var i själva verket tvärt om. Jävla snorvalp.

I övrigt brukade vi ha en speciell välkomstritual för alla sexor, vilken oftast bestod i att mula dem så hårt vi bara kunde när snön kom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej de blir bara uppkäftiga och respektlösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera