Aviseringar
Rensa alla

Rädd?


Ämnesstartare

 Jag är 12 (Men snart 13) och min kille är 13! (Jag är 04 han är 03) Vi har inte haft sex men han vill men int ejust nu och jag känner samma sak, men jag är Rädd för att jag är för Trång? Jag har liksom pullat och så men är rädd att jag är för trång för en snopp!  Och vi har typ båda tänkt på typ asså smeka varandra men har inte sagt något till varandra om det! Och jag vet intr hur jag ska framföra att ja vill så att de ändå inte ska bli stelt? Vad ska jag göra//Orolig tjej häär


   
Citera

Alltså är man 12-13 behöver man verkligen inte stressa över sånt, herregud. Det kommer lösa sig när ni båda är redo:-) 


   
SvaraCitera

No stress! Och du behöver inte heller oroa dig över att vara för trång. När man är redo och sugen så funkar det mesta 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack hörni!❤️


   
SvaraCitera

Det var ett bra svar-


   
SvaraCitera

Vänta ingen brådska jag är 16 år och har inte ens haft sex ännu. 


   
SvaraCitera

den kommer ej bli mer uttöjd pga att du blir äldre, du ska ha sex när du känner dig redo och när du är bekväm med din partner. (man kan aldrig vara mer naken än när man har sex) Ta det lugnt ingen brotska gör det när du känner för det.  


   
SvaraCitera

Jag hade mitt första sex för bara några dagar sen. Jag var livrädd att det skulle göra jätte ont, men jag gillade denna killen riktigt mycket när vi hade det. Så när vi skulle ha sex så var båda kåta, jag var våt och han var hård. Och då blir allt mycket lättare. Så om du är riktigt kär i denna killen och han i dig så är det inga problem!

Tänk också på att du bara är 12 och han 13. Det är en väldigt ung ålder, men aldrig fel att ha sex då. Tänk bara på att BÅDA måste vilja ha sex och det är inget fel med ett nej!


   
SvaraCitera