Aviseringar
Rensa alla

Rädda awkward situation?


stå för din awkwardhet. lägg dig på golvet å var en snigel för en stund


   
SvaraCitera
b1son

Jagärblondduvet:

Vad exakt menar du? :/

typ när du sagt ngt awkward så säger du "vet att detta kanske va awkward men enligt mig får man lov att va awkward" för man vil väl ändå inte hänga med ngn som tkr man ska va perfekt o elegant elr nåt hela tiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GoodFeeling:
Kan du ge ett exempel på en pinsamhet

Detta skrev jag igår....


   
SvaraCitera

Jagärblondduvet:
Jag gillar en kille som jah skriver lite då och då med, men varje gång så lyckas jag alltid skriva nånting as awkward eller barnsligt och sen när jag ska försöka rädda situationen gör jag det bara ännu värre. Jag vill bara gräva ner mig i ett hål i skogen med en flaska vodka och dö. 
Någon som vet vad jag kan göra för att slippa dessa pinsamheter?

Om han håller på att tramsa sådär, så tycker jag att han inte är något att ha, antingen så är han riktigt trög om han inte förstår att du försöker lära känna honom, för tro mig man märker sånt & gör man inte det, så är man bara dum, för folk märker sådant, då handlar det om att de inte vill ha något med personen att göra, men vågar inte säga det. Folk ska vara så himla trångsynta numera, släpp in folk eller så kan man lika gärna köpa ett hus mitt ute i skogen & sitta där ensam, för vågar man inte lära känna folk dvs för att man inte orkar, så får man skylla sig lite själv...


   
SvaraCitera