Aviseringar
Rensa alla

Rädda förhållandet.


Ämnesstartare

Tror att dör förhållandet så tidigt spelar det ingen roll vad man känner.
Ett förhållande kräver mer än bara känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

hur gammal är man när man börjar bli gammal? 23? 30?

haha, tänkte mer på att man är pansionär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Ett förhållande kräver mer än bara känslor.

ja, absolut! håller med dig till 100%.


   
SvaraCitera

alltså haha vad är erat problem? först är problemet att han inte hör av sig och att ni bråkar, sen har ni det skitbra tillsammans och inga mörka moln alls? Hur ska du ha det kvinna, blir förvirrad


   
SvaraCitera

linneqqc:

haha, tänkte mer på att man är pansionär.

aha och det är ni eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

alltså haha vad är erat problem? först är problemet att han inte hör av sig och att ni bråkar, sen har ni det skitbra tillsammans och inga mörka moln alls? Hur ska du ha det kvinna, blir förvirrad

kanske känns rörigt, ursäkta! men som sagt, nu är det hur kaos som helst. som jag skrev längst upp så hör ingen av sig och sådär. men när vi väl har det bra, så är det ju som sagt, hur bra som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneqqc:

men när vi väl har det bra, så är det ju som sagt, hur bra som helst.

Spelar det någon roll? Även de sämsta förhållandena har bra stunder ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ganska vanligt att förälskelsegnistan försvinner efter ett tag tillsammans. Finns det då inget kvar förutom bråk kanske det är dags att gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneqqc:

Efter så kort tid? Hur menar du?

Kort tid som i att ni inte varit ihop länge. Om ni börjar bråka och tappa gnistan efter sju månader - hur ska det då se ut om sju år? [cute]

Om du tycker att relationen är värd att satsa med så får du la kommunicera med din partner. Ni kan ju prata om er relation och hitta det ni är missnöjda med och sen fundera ut hur ni ska förändra det dåliga [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Om du tycker att relationen är värd att satsa med så får du la kommunicera med din partner. Ni kan ju prata om er relation och hitta det ni är missnöjda med och sen fundera ut hur ni ska förändra det dåliga

precis det vi har gjort. men jag vill bara veta vad vi kan göra för att förbättra allting, som jag skrivit lite längre upp vill jag veta vad man kan göra tillsammans förutom att ha sex och kolla på tv som dom sista dagarna har bestått utav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneqqc:

men jag vill bara veta vad vi kan göra för att förbättra allting

Men blir det inte lite "ansträngt" att göra saker för att aktiv få tillbaka "gnistan"? Har ni inga gemensamma intressen som ni kan utöva, utöver sex och tv?
Tänk på vad ni har gemensamt och gör något utifrån det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej,Jag vill bara säga att jag är rädd för att ha ett förhållande...det blir så pinsamt alltihop,som t ex i skolan och föräldrarna oså far och mor föräldrar.Varför känner jag så här?Jag är fjorton år och okysst.är jag onormal?[censur]


   
SvaraCitera