Aviseringar
Rensa alla

Rädsla


Ämnesstartare

Vad är ni rädda för?
Själv är jag rädd för framtiden och döden. Kanske beror det på att det är två saker som man inte vet något om. Kanske är det därför jag är rädd, men jag vet inte. Det enda jag vet är att jag inte vill bli äldre ibland. Kanske nån som är rädd för samma sak? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Har helt skadat allvarlig ormfobi. Tycker även det är sjukt obehagligt med grodor/paddor, men inte lika illa.

Sen att himlen ska falla ner över mig, givetvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

framtiden

Mjodå, asräddast för framtiden. Dock ej döden, känns för avlägsen för att gå och vara rädd för, än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har tvärtom, det förflutna [chocked][cry] Faktiskt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inget jag är rädd för [sad] jag är inte ens rädd för att dö.
Kanske lite rädd för att skada mig [confused] inte precis att jag oroar mig över det. Men om jag vet riskerna kanske jag inte utsätter mig för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

grodor/paddor

Är jag också rädd för, men inte ormar [crazy]

itch:

Mjodå, Dock ej döden, känns för avlägsen för att gå och vara rädd för, än.

Haha, jag har varit rädd för döden sen jag var typ 9 [bigsmile]

Moisturizing:

Jag har tvärtom, det förflutna [chocked][cry] Faktiskt [sad]

Varför det? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Varför det? [sad]

Vissa saker där var dumma och obehagliga. Men det förflutna stannar ju åtminstone var det är, värre om man är rädd för framtiden för den kommer vare sej du vill eller inte. [sad][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moisturizing:

Vissa saker där var dumma och obehagliga.

Ja, det är jobbigt [sad]

Moisturizing:

Men det förflutna stannar ju åtminstone var det är

Det är sant [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Framtiden, typ, rädd för att vara ensam då osv. Sen en liten läskig tanke om man tänker på framtida krig osv, dom lär ju vara rätt omfattande O_o


   
SvaraCitera
Papper

Det enda jag är rädd för är väl att bli utsatt för extrem tortyr annars så finns det inte så mkt att vara rädd för. Men jag går ju inte runt och tänker på det.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Skulle inte ha något emot att bli lite äldre, framtiden känns rätt lugn. Döden är jag dock sjukt rädd för, kan fantisera om hur jag dör i vilken given situation som helst och må asdåligt.


   
SvaraCitera

Är inte så rädd för döden själv, däremot kan jag bli sådär äckligt överväldigad av rädsla för att någon annan ska dö.

Är även rädd för sådana här fjolliga saker som att inte duga, inte vara tillräckligt bra osv.
Och så är jag rädd för att jag och min pojkvän ska sluta tycka om varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Vad är ni rädda för?

Jag är höjdrädd. Jag föll ut (eller snarare hoppade) för en brant kulle eller stup en gång. Försökte ta självmord. Jag överlevde som tur var. Men jag bröt ett ben.


   
SvaraCitera

Jag är rädd för hur mycket som helst, men höjder och mörker är väl något som är läskigt. [smile] Och döden! [surprised]


   
SvaraCitera